23 mei 2017 beoordeeld

We komen hier voor de tweede keer en opnieuw hebben we genoten van de vele prachtige wandelingen die de gastheren hebben uitgeschreven voor hun gasten! Zowel wandelingen voor de geoefende wandelaar als voor de beginner en telkens in een schitterend landschap met berggeitjes, gieren, enz. die je zonder moeite voor je lens krijgt. Ook centraal gelegen voor uitstapjes naar Malaga, Ronda, de zee, Granada, Córdoba, enz. Geweldig uitzicht tijdens het uitgebreide ontbijt en een oogverblindende tuin en de gastheer vertelt je waar de lekkerste restaurantjes te vinden zijn!! Wat wil een mens nog meer !!!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
22 mei 2017 beoordeeld

Mooie kamer en heerlijk ontbijt (versgeperst sinasappelsap, lekker brood, eitje hoe jij het wil, en ruime keus in beleg).
Yves zorgt overal goed voor en altijd met een glimlach.
Hele rustige ligging met een prachtig uitzicht. Fijn zwembad om bij te relaxen na een dagje weg.
Fijne rustige uitvalbasis om de omgeving te verkennen, en Yves heeft goede info en tips over de wijde omgeving.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden 2 dagen blijven bij casa domino, maar het is er eentje extra geworden. We hebben genoten. Van het mooie uitzicht en de rust (je hoort alleen de vogeltjes 's morgens vroeg). Het ontbijt op de veranda is heerlijk, vers fruit, vers gebakken brood en een eitje zoals je hem wilt! Yves voorziet je graag van allerlei tips wat er te doen is in de omgeving en waar je lekker kunt eten. Een aanrader dus! Een perfecte uitvalsbasis om de hele omgeving te verkennen!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
12 mei 2017 beoordeeld

Zeer mooi plekje in Andalusië. Uitzicht, comfort en gastvrijheid. En ben je niet zo creatief of heb je moeite met iets te vinden. Naast een fantastische gastheer helpt Ex reisleider Yves met al zijn service je op weg. Wij hebben genoten van dit mooi stukje Spanje, veel gezien en goede uitval basis om een groot deel van Andalusië te zien. Wij kunnen het een ieder aanraden je komt hier echt niets te kort. Hopelijk tot gauw.

Kamertip: Appartement is perfect voor gezin maar een studio met 1 kind is ook een prima aanrader.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
8 mei 2017 beoordeeld

Prachtige B&B met Yves als perfecte gastheer.
Mooie uitvalsbasis om Andalusië te verkennen: Malaga, Alora, Ronda, Antequera, etc.
Prettige en ruime suite, uitstekend verzorgd ontbijt, en niet te vergeten de tips van Yves "where to go"!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner