201 US$
131 US$
Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 234 US$ per nacht.

Zie aanbieding
Hostal Caminito del Rey(Alora)(Heel veel waar voor je geld!)
63 US$
Zie aanbieding
    La Finca Blanca(Alora)(Heel veel waar voor je geld!)
    68 US$
    • Gratis parkeren
    Hidden Valley Andalucia(Alora)(Heel veel waar voor je geld!)
    80 US$
    • Inclusief ontbijt
    Manhattan(Alora)(Heel veel waar voor je geld!)
    56 US$
    Zie aanbieding
    Hotel Don Pero(Alora)(Heel veel waar voor je geld!)
    57 US$
    57 US$
    91 US$
    22 mei 2017 beoordeeld

Mooie kamer en heerlijk ontbijt (versgeperst sinasappelsap, lekker brood, eitje hoe jij het wil, en ruime keus in beleg).
    Yves zorgt overal goed voor en altijd met een glimlach.
    Hele rustige ligging met een prachtig uitzicht. Fijn zwembad om bij te relaxen na een dagje weg.
    Fijne rustige uitvalbasis om de omgeving te verkennen, en Yves heeft goede info en tips over de wijde omgeving.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden 2 dagen blijven bij casa domino, maar het is er eentje extra geworden. We hebben genoten. Van het mooie uitzicht en de rust (je hoort alleen de vogeltjes 's morgens vroeg). Het ontbijt op de veranda is heerlijk, vers fruit, vers gebakken brood en een eitje zoals je hem wilt! Yves voorziet je graag van allerlei tips wat er te doen is in de omgeving en waar je lekker kunt eten. Een aanrader dus! Een perfecte uitvalsbasis om de hele omgeving te verkennen!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    12 mei 2017 beoordeeld

Zeer mooi plekje in Andalusië. Uitzicht, comfort en gastvrijheid. En ben je niet zo creatief of heb je moeite met iets te vinden. Naast een fantastische gastheer helpt Ex reisleider Yves met al zijn service je op weg. Wij hebben genoten van dit mooi stukje Spanje, veel gezien en goede uitval basis om een groot deel van Andalusië te zien. Wij kunnen het een ieder aanraden je komt hier echt niets te kort. Hopelijk tot gauw.

Kamertip: Appartement is perfect voor gezin maar een studio met 1 kind is ook een prima aanrader.
    • Verbleef: april 2017, reisde met familie
    8 mei 2017 beoordeeld

Prachtige B&B met Yves als perfecte gastheer.
    Mooie uitvalsbasis om Andalusië te verkennen: Malaga, Alora, Ronda, Antequera, etc.
    Prettige en ruime suite, uitstekend verzorgd ontbijt, en niet te vergeten de tips van Yves "where to go"!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een super reis, in een heel mooie B&B met een super gastheer! Andalusië is een prachtige streek en Yves heeft ons vele tips gegeven. Een bezoek aan El Caminito del Rey is echt aan te raden. De B&B is centraal gelegen tussen vele bezienswaardigheden, heeft een aangename studio met een zalig terras en een hele hoop gezellige leuke plekjes om even uit te blazen. Wij komen zeker terug, alleen al voor het mooie zicht op de vallei. Muchas Gracias, Casa Domingo :)

Verbleef: april 2017, reisde met een partner