“Ideaal wandeladresje !!”
Beoordeling van Casa Domingo

We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Alora zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Casa Domingo
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Alora
Eco-leadersNiveau Brons
23 mei 2017 beoordeeld

We komen hier voor de tweede keer en opnieuw hebben we genoten van de vele prachtige wandelingen die de gastheren hebben uitgeschreven voor hun gasten! Zowel wandelingen voor de geoefende wandelaar als voor de beginner en telkens in een schitterend landschap met berggeitjes, gieren, enz. die je zonder moeite voor je lens krijgt. Ook centraal gelegen voor uitstapjes naar Malaga, Ronda, de zee, Granada, Córdoba, enz. Geweldig uitzicht tijdens het uitgebreide ontbijt en een oogverblindende tuin en de gastheer vertelt je waar de lekkerste restaurantjes te vinden zijn!! Wat wil een mens nog meer !!!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

22 mei 2017 beoordeeld

Mooie kamer en heerlijk ontbijt (versgeperst sinasappelsap, lekker brood, eitje hoe jij het wil, en ruime keus in beleg).
Yves zorgt overal goed voor en altijd met een glimlach.
Hele rustige ligging met een prachtig uitzicht. Fijn zwembad om bij te relaxen na een dagje weg.
Fijne rustige uitvalbasis om de omgeving te verkennen, en Yves heeft goede info en tips over de wijde omgeving.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden 2 dagen blijven bij casa domino, maar het is er eentje extra geworden. We hebben genoten. Van het mooie uitzicht en de rust (je hoort alleen de vogeltjes 's morgens vroeg). Het ontbijt op de veranda is heerlijk, vers fruit, vers gebakken brood en een eitje zoals je hem wilt! Yves voorziet je graag van allerlei tips wat er te doen is in de omgeving en waar je lekker kunt eten. Een aanrader dus! Een perfecte uitvalsbasis om de hele omgeving te verkennen!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
12 mei 2017 beoordeeld

Zeer mooi plekje in Andalusië. Uitzicht, comfort en gastvrijheid. En ben je niet zo creatief of heb je moeite met iets te vinden. Naast een fantastische gastheer helpt Ex reisleider Yves met al zijn service je op weg. Wij hebben genoten van dit mooi stukje Spanje, veel gezien en goede uitval basis om een groot deel van Andalusië te zien. Wij kunnen het een ieder aanraden je komt hier echt niets te kort. Hopelijk tot gauw.

Kamertip: Appartement is perfect voor gezin maar een studio met 1 kind is ook een prima aanrader.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
8 mei 2017 beoordeeld

Prachtige B&B met Yves als perfecte gastheer.
Mooie uitvalsbasis om Andalusië te verkennen: Malaga, Alora, Ronda, Antequera, etc.
Prettige en ruime suite, uitstekend verzorgd ontbijt, en niet te vergeten de tips van Yves "where to go"!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Alora in overweging
op 13,1 km afstand
Hotel La Sierra
nr. 13 van 15 in Antequera
52 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Casa Domingo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Casa Domingo

Adres: Arroyo Cansino 4A | Alora, 29510 Alora, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Alora
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Alora
Prijsklasse: 74 € - 84 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Onze centraal in Andalusië gelegen B&B is de ideale uitvalbasis voor het ontdekken van het échte Spanje ! Specialist Caminito del Rey ! Het pittoreske dorpje Alora is gelegen op slechts 10 minuutjes met de auto en heeft heel veel lekkere terrasjes en restaurantjes. B&B hotel Casa Domingo bevindt zich op zo'n 35 minuten rijden van de luchthaven van Málaga en de Costa del Sol. Centraal gelegen voor het bezoeken van Malaga, de kust, Ronda, Granada, Cordoba, Sevilla en de echte, ongeschonden natuur van het binnenland van Spanje! De wegen zijn goed en het verkeer is rustig ! Je kan volop gebruik maken van de gastheer en gastvrouw die goed zijn ingeburgerd, vlot Spaans spreken en die je in geval van nood kunnen bijstaan. Er is een hospitaal op slechts 10 min. rijden van de B&B hotel Casa Domingo. 's Morgens tussen 9u00 en 11u00 word je verwend met een uitgebreid buffet ontbijt (met onder andere vers fruitsap, omeletje met spek, spiegeleitje of gekookt eitje naar keuze). Gratis WIFI. ... meer   minder

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?