“Mooi en fantastisch plekje”
Beoordeling van Casa Domingo

We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Alora zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Casa Domingo
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Alora
Eco-leadersNiveau Brons
12 mei 2017 beoordeeld

Zeer mooi plekje in Andalusië. Uitzicht, comfort en gastvrijheid. En ben je niet zo creatief of heb je moeite met iets te vinden. Naast een fantastische gastheer helpt Ex reisleider Yves met al zijn service je op weg. Wij hebben genoten van dit mooi stukje Spanje, veel gezien en goede uitval basis om een groot deel van Andalusië te zien. Wij kunnen het een ieder aanraden je komt hier echt niets te kort. Hopelijk tot gauw.

Kamertip: Appartement is perfect voor gezin maar een studio met 1 kind is ook een prima aanrader.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie

8 mei 2017 beoordeeld

Prachtige B&B met Yves als perfecte gastheer.
Mooie uitvalsbasis om Andalusië te verkennen: Malaga, Alora, Ronda, Antequera, etc.
Prettige en ruime suite, uitstekend verzorgd ontbijt, en niet te vergeten de tips van Yves "where to go"!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een super reis, in een heel mooie B&B met een super gastheer! Andalusië is een prachtige streek en Yves heeft ons vele tips gegeven. Een bezoek aan El Caminito del Rey is echt aan te raden. De B&B is centraal gelegen tussen vele bezienswaardigheden, heeft een aangename studio met een zalig terras en een hele hoop gezellige leuke plekjes om even uit te blazen. Wij komen zeker terug, alleen al voor het mooie zicht op de vallei. Muchas Gracias, Casa Domingo :)

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons 4de bezoek in Casa Domingo. We hadden de suite gekozen met 2 extra bedden voor de kids. Kamer is zeer ruim zelfs voor 4. Yves en Carine zijn supergastvrij, alles wat gevraagd wordt, wordt met een glimlach voorzien (kommetjes, lepeltjes, mesje, bord ... En wordt ook weer afgewassen), ook bij problemen helpen ze waar ze kunnen. Hun advies voor uitstapjes en toeristische info is ook heel handig. Het ontbijt is heel lekker met lokaal brood, vers fruit en eitjes. We keren zeker terug.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
15 januari 2017 beoordeeld

Prachtig uitzicht, ideale ligging, klantvriendelijke gastvrouw en gastheer, het zijn wereldreizigers op de hoogte van alle bezienswaardigheden in de omgeving en verwennen hun gasten met veel plezier !

Kamertip: De kamer is basic maar proper en met alle benodigdheden die nodig zijn. Op eenvoudige vraag krijg je ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Alora in overweging
op 13,1 km afstand
Hotel La Sierra
nr. 13 van 15 in Antequera
52 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Casa Domingo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Casa Domingo

Adres: Arroyo Cansino 4A | Alora, 29510 Alora, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Alora
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Alora
Prijsklasse: 74 € - 84 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Onze centraal in Andalusië gelegen B&B is de ideale uitvalbasis voor het ontdekken van het échte Spanje ! Specialist Caminito del Rey ! Het pittoreske dorpje Alora is gelegen op slechts 10 minuutjes met de auto en heeft heel veel lekkere terrasjes en restaurantjes. B&B hotel Casa Domingo bevindt zich op zo'n 35 minuten rijden van de luchthaven van Málaga en de Costa del Sol. Centraal gelegen voor het bezoeken van Malaga, de kust, Ronda, Granada, Cordoba, Sevilla en de echte, ongeschonden natuur van het binnenland van Spanje! De wegen zijn goed en het verkeer is rustig ! Je kan volop gebruik maken van de gastheer en gastvrouw die goed zijn ingeburgerd, vlot Spaans spreken en die je in geval van nood kunnen bijstaan. Er is een hospitaal op slechts 10 min. rijden van de B&B hotel Casa Domingo. 's Morgens tussen 9u00 en 11u00 word je verwend met een uitgebreid buffet ontbijt (met onder andere vers fruitsap, omeletje met spek, spiegeleitje of gekookt eitje naar keuze). Gratis WIFI. ... meer   minder

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?