Casa Domingo
150 US$
112 US$
  • Gratis parkeren
Hostal Durán(Alora)(Heel veel waar voor je geld!)
53 US$
Zie aanbieding
Gce Hoteles(Estacion de Cartama)(Heel veel waar voor je geld!)
50 US$
  • Restaurant
91 US$
  • Zwembad
La Posada Del Conde(Ardales)(Heel veel waar voor je geld!)
88 US$
  • Restaurant
71 US$
66 US$
181 US$
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Sol Andalusi(Alhaurin de la Torre)
bedfinder
8 mei 2017 beoordeeld

Prachtige B&B met Yves als perfecte gastheer.
Mooie uitvalsbasis om Andalusië te verkennen: Malaga, Alora, Ronda, Antequera, etc.
Prettige en ruime suite, uitstekend verzorgd ontbijt, en niet te vergeten de tips van Yves "where to go"!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een super reis, in een heel mooie B&B met een super gastheer! Andalusië is een prachtige streek en Yves heeft ons vele tips gegeven. Een bezoek aan El Caminito del Rey is echt aan te raden. De B&B is centraal gelegen tussen vele bezienswaardigheden, heeft een aangename studio met een zalig terras en een hele hoop gezellige leuke plekjes om even uit te blazen. Wij komen zeker terug, alleen al voor het mooie zicht op de vallei. Muchas Gracias, Casa Domingo :)

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons 4de bezoek in Casa Domingo. We hadden de suite gekozen met 2 extra bedden voor de kids. Kamer is zeer ruim zelfs voor 4. Yves en Carine zijn supergastvrij, alles wat gevraagd wordt, wordt met een glimlach voorzien (kommetjes, lepeltjes, mesje, bord ... En wordt ook weer afgewassen), ook bij problemen helpen ze waar ze kunnen. Hun advies voor uitstapjes en toeristische info is ook heel handig. Het ontbijt is heel lekker met lokaal brood, vers fruit en eitjes. We keren zeker terug.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
15 januari 2017 beoordeeld

Prachtig uitzicht, ideale ligging, klantvriendelijke gastvrouw en gastheer, het zijn wereldreizigers op de hoogte van alle bezienswaardigheden in de omgeving en verwennen hun gasten met veel plezier !

Kamertip: De kamer is basic maar proper en met alle benodigdheden die nodig zijn. Op eenvoudige vraag krijg je extra kussens of wat je dan ook nodig denkt te hebben. Prijs/kwaliteit uitstekend !!
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
15 december 2016 beoordeeld

Alles was weer tip top in orde! Een dikke 10 op 10
Gastheer Yves was weer heel attent, zoals we hem kennen!
We hebben weer erg genoten van Casa Domingo, de omgeving, Malaga, en uiteraard ook van Alora.
Ontbijt was weer super lekker!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner