Beoordeeld op 9 augustus 2018

deze keer voor de zesde maal in dit uitstekend verzorgde hotel met mooie royale kamer en badkamer. niet te vergeten tuin EN zwembad.
Zeldzaam vriendelijke eigenaren en de 4 verschillende receptionisten.
Het ontbijt is ruim voldoende speciaal de diverse taarten door de eigenaresse zelf elke dag vers gebakken.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018

Fantastisch hotel met een prachtige tuin en zwembad. Het hotel bestaat uit een oude villa dat 20 jaar geleden is uitgebouwd tot hotel. Het dorpje San Luca heeft geen voorzieningen, maar in deze villa tref je alles aan wat je nodig hebt. De kamers zijn lekker ruim, hebben heerlijke bedden en airco. Het ontbijt is luxe en ruim voorzien en de eigenaresse bakt elke ochtend verschillende heerlijke taarten. Voor het diner aten wij twee keer heel erg lekker in het restaurant. De tuin is een plaatje en aan het zwembad is het heerlijk toeven. In de gangen van de hotelkamers staat boekenkasten waarin je heerlijk kunt struinen en gratis boeken in alle talen kunt ruilen of lenen.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is de max! Wij zijn hier voor tweede jaar op rij. Het personeel draagt het hotel op handen en voeten, ze zijn oprecht, gedreven, liefdevol en gepassioneerd. Je voelt je echt thuis! De tuin, zwembad en omgeving zijn enorm rustgevend. Alles is tot in de puntjes uitgewerkt. De kamers zijn perfect. Het ontbijt is lekker, vers en met variatie van dag tot dag. Mevrouw danielle bakt dagelijks heerlijke verse cakes en taarten. Wij kunnen echt geen enkel minpunt bedenken en komen hier graag terug!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 juli 2017

Parkeerplaats voorhanden, zeer mooie kamer, zowel bad als douche. Terras met uitzicht op het zwembad. Zeer vriendelijke mensen. Ontbijt is top, veel zelfbereide dingen, verse fruitsla, zelfgebakken zoetigheden.
Zeer lekker dineren, je moet hier wel voor reserveren.
Gewoon een top plek!
Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 juli 2017 via mobiele applicatie

Niet echt een toeristische omgeving, maar wel enorm rustig en mooi! Hotel is kraaknet. Eigenares zorgt zelf voor een typisch ontbijt met haar zelfgebakken cakes! Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Wat een mooi team!

Datum van verblijf: juli 2017