Leg de laagste prijs van deze websites vast
107 US$
Travelocity104 US$
Orbitz.com104 US$
Hurb107 US$
Beoordeeld op 12 augustus 2012

Het was al weer vijf jaar geleden dat wij hier in Corciano (IT) waren en daarbij "Ristorante Cornaletto", wat zich inpandig in Hotel El Patio bevindt, bezochten. Toen was alles super lekker en kon het allemaal niet op. Nu merk je dat de internationale economische crisis Italië hard heeft geraakt (tegen een faillisement aan?).

Toen we eenmaal zaten besloten wij om hier toch wat te eten en omdat "de Vitello" (ref. 5 jaar geleden) niet voorradig was, gingen wij voor de "Filetto nárancia" en "Tagliata di Vitellone Radicchio e Tartufo. Vergezeld door een flesje "Sanchiovese Umbria" en "aqua con gas" was dit niet onaardig maar zeker niet voor herhaling vatbaar ~ sorry maar Hotel El Patio heeft betere tijden gekend!
"

Kamertip: Het hotel is groot en/maar heden erg (spookachtig) leeg (twee auto's voor de deur). Het restaurant bevatte (met ons erbij) slechts twee bezette tafels.
Datum van verblijf: augustus 2012
Direttore_12, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel el Patio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2015

Geachte klant,
bedankt voor de beoordeling. Wij betreuren het dat uw verblijf niet voldeed aan de vorige, hoewel er geen duidelijke reden, gekoppeld aan de crisis die gaat door Italië. Voor ons, we lijken verbeterd met het verstrijken van de tijd, zowel voor de structuur die het restaurant. Wilt u in de toekomst geven ons de kans om haar te laten zien dat we u dezelfde voldoening kan geven verkregen jaar geleden, zouden we blij en vol vertrouwen in het krijgen van feedback.
Beste wensen.
Hotel El Patio

Beoordeeld op 6 oktober 2017

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Direttore_12, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel el Patio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2017

Beoordeeld op 31 augustus 2013

Datum van verblijf: augustus 2013

Beoordeeld op 28 augustus 2020

Datum van verblijf: augustus 2020
Cristina Caligiana, Direttore generale van Hotel el Patio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Beoordeeld op 24 augustus 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2020