La Vecchia Sassa(Montaione)
  • Zwembad
295 US$
276 US$
  • Gratis parkeren
Borgo Collelungo(Montaione)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
  • Gratis parkeren
Borgo San Benedetto(Montaione)(Heel veel waar voor je geld!)
137 US$
127 US$
  • Gratis parkeren
Boccioleto Resort & Spa(Montaione)(Heel veel waar voor je geld!)
106 US$
98 US$
Orbitz.com
Zie aanbieding
Bed and Breakfast Casa Della Madonna(Montaione)(Heel veel waar voor je geld!)
70 US$
  • Gratis parkeren
Borgo degli Orti(Montaione)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
Zie aanbieding
Pillo Cancello(Montaione)(Heel veel waar voor je geld!)
74 US$
  • Gratis parkeren
Agriturismo Poggio Pistolese(Montaione)(Heel veel waar voor je geld!)
61 US$
Priceline
25 juli 2015 beoordeeld

prettige bediening met vriendelijk personeel. Je krijgt het gevoel dat je in de watten wordt gelegd. Uitstekende kamer met heerlijk bed en schone badkamer. Zelfs de minibar is hier in gebruik, wat je niet veel meer tegenkomt in andere hotels.

Kamertip: Kamers in het nieuwe gedeelte zijn modern ingericht.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
Caterina D, Direttore van UNA Palazzo Mannaioni, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear Lucia G,
we would like to thank you for your stay at UNA Palazzo Mannaioni and thanks for shared your experience.
We are very happy for your words and we really appreciate your comment on the friendly attitude of the Staff that were able to make you feel part of our family.
We look forward to welcome you again and we are sure you will spend another wonderful experience.
Thank you again for your review and Arrivederci!
Kind Regards

Hotel Manager
Caterina Drosi

20 augustus 2014 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, jammer dat er buiten de mensen aan de receptie zo goed als niemand een taal begreep buiten het italiaans! Dit kan volgens mij niet in een zo'n hotel. Mooie, zeer ruime kamer (juniorsuite) in het nieuwe gebouw. Poolbar (jammer genoeg NOOIT open), telkens drank via receptie bestellen want aan de binnenbar was er ook nooit iemand aanwezig! Matig ontbijt! Hadden dit rechtstreeks via UNA keten gereserveerd. Staat ook in de reisgids van Pegase, maar vond het niet Pegase waardig. Hadden door rechtstreeks te reserveren een speciaal pakket, maar daar hebben we niet alles van gekregen. Bij betaling werd ons te veel aangerekend! Vonden het ok, maar waren toch wat teleurgesteld.

Kamertip: In het oude gebouw zijn de oude kamers van het palazzo (wat zeker ook zijn charme heeft), maar de nieuwe kamers zijn aan de andere kant van de straat waar ook de ondergrondse garage is en wat veel handiger is om in en uit te laden.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Valerio P, Direttore van UNA Palazzo Mannaioni, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Valerio P, Direttore van UNA Palazzo Mannaioni, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Valerio P, Direttore van UNA Palazzo Mannaioni, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017