“Geweldige restaurant op fantastische locatie”

Silos Ristorante Pizzeria Wine Bar
Geclassificeerd als nr. 8 van 172 Restaurants in Castellammare del Golfo
Certificaat van uitmuntendheid
1 januari 2019 beoordeeld

Beste vissoep ooit op toplocatie met fantastisch uitzicht! We hadden er niet zo heel veel van verwacht, even snel tussen de middag iets eten, maar er kwam een soep boordevol superverse vissen recht uit zee met een geweldige smaak. Professionele, voorkomende bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018

10 oktober 2018 beoordeeld

Met prachtig uitzicht op Castellmare del Golfo en zijn strand eet je bij Restaurant Silos overheerlijk. De vissoep die a la minute wordt bereid, is verrukkelijk. Ook schenken ze mooie Siciliaanse wijnen per glas.

Datum van bezoek: oktober 2018
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote groep mensen hier gegeten en genoten van de overheerlijke pizza’s en bruschetta. De bediening was goed alert of iedereen voldoende drinken had. De locatie is fenomenaal gelegen, met een prachtig uitzicht. Kortom; genieten!

Datum van bezoek: september 2018
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht vanaf het terras is prachtig. Restaurant zit op een van de mooiste plekken van dit stadje.
Jammer dat de kwaliteit van de gerechten erbarmelijk is. Mijn man bestelde biefstuk met champignonsaus. Het vlees was een goedkoop stuk biefstuk vol zenen. De saus was smakeloos. Gepureerde schampignons in wat room.
Ik had een pasta met 2 kleine garnaaltjes en vijf kleine schelpjes in een standaard tomatensaus. Waarde van dit gerecht zal ongeveer €3,00 zijn.
Jammer dat de kok de lat niet wat hoger legt. Hij kan onmogelijk trots op zijn werk zijn

Datum van bezoek: juni 2018
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht vanaf het terras is verreweg het sterkste punt van dit restaurant, 5 punten.
Kwaliteit van het eten blijft daarbij wat achter. . We hebben diverse pasta's, salades en een pizza gegeten.. Prijs kwaliteit verhouding is wel in orde. Bediening is vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Silos Ristorante Pizzeria Wine Bar bekeken, bekeken ook

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Silos Ristorante Pizzeria Wine Bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.