“Gewoon goed”
Beoordeling van Ristorante Egesta Mare

Ristorante Egesta Mare
Geclassificeerd als nr. 28 van 175 Restaurants in Castellammare del Golfo
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening en prima advies.
We waren met het hele gezin van 10 mensen, waarvan 4 kinderen!
Eten was super!

Datum van bezoek: oktober 2017

11 september 2017 beoordeeld

Zeer lekkere gerechten en wijnen aan zachte prijzen, attente vriendelijke bediening, behoort zeker tot de beste restaurants van Castellammare del Golfo.

Datum van bezoek: september 2017
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de grote drukte in het restaurant hebben we hier geweldig gegeten en zijn we snel en prima geholpen
Het eten was echt heerlijk
De tagliatelle Nero (specialiteit van het huis) is een absolute aanrader!
Niet echt heel goedkoop maar het zeker waard!

Datum van bezoek: augustus 2017
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging is gezellig en leuk. Eten is redelijk maar service slecht. Duurde 1,5 uur voordat t hoofdgerecht kwam. Na voorgerecht. Ook rekening moest 3x gevraagd worden. En dan maar binnen haan betalen. In het dorp zijn betere te vinden!

Datum van bezoek: juni 2017
23 mei 2017 beoordeeld

Gezellig terras en het eten was voldoende. Echter kregen we gerechten die niet besteld waren en moesten we erg lang wachten voordat het personeel zin had om ons te helpen. Ook het feit dat er enkel Italiaans gesproken werd hielp niet mee.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Ristorante Egesta Mare bekeken, bekeken ook

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Ristorante Egesta Mare geweest? Deel je ervaringen!