Expedia.comUS$ 167
Travelocity
PricelineUS$ 96
Beoordeeld op 24 juli 2019

Wat een geweldig hotel! Het personeel is ontzettend vriendelijk en spreekt voortreffelijk Engels. Niets is te veel moeite! Kamers zijn mooi, schoon en badkamer ook. Ontbijt is heel erg uitgebreid.
Prachtige locatie, bij het centrum en de zee.
We zouden er zo weer teruggaan!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2015

Dit hotel ligt vlak bij het haventje met boulevard in Castellammare del Golfo. Zeer vriendelijke receptie en bediening. Van hieruit kun je vele mooie highligts van Sicilië bezoeken. Trapani, Palermo, Erice, Cefalu, Griekse opgravingen enz. Voor een trip naar de Etna is de afstand echter te ver.

Kamertip: Kamers op de begane grond aan de achterzijde van het hotel hebben een ruim buitenzitje.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 23 augustus 2015

Uiterst behulpzaam personeel, ondanks af en toe beperkte talenkennis. Fijne kamers met WiFi, Veel keuze bij ontbijtbuffet. Ruim en bewaakt parkeren. Centraal gelegen bij restaurants, winkels en haven. Ideaal om met de auto het noordwesten van Sicilië te verkennen. Grazie mille!!!

Kamertip: Slechts een beperkt aantal kamers hebben een balkon met uitzicht op zee. Reserveer dus op tijd voor de beste beleving van het hotel.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 29 juli 2014

Aangenaam hotel. Mooie ruime kamers. Vriendelijk personeel
Verzorgd, uitgebreid ontbijt.
Goede parkeergelegenheid.

Niet ver van de haven, met een mooie promenade.
Langs de promenade zijn tal van restaurants te vinden.

op ca. 700m van een klein kiezel/zand strand. Op ca. 2km van een groot zandstrand.

Het plaatsje is voor een paar dagen een leuke plek, Indien je een auto huurt kan je van hieruit verschillende plaatsen bezoeken zowel natuur als oudheid als shopping.
Ook Palermo is vanuit deze plek goed te bereiken voor een dagbezoek.

Kamertip: Indien je een kamer vraagt in het bijgebouw op de hoogste verdieping heb je aan de voorkant zicht op de haven en de zee. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw aan de voorkant, deze zijn qua zicht minder. Maar zijn wel rustig gelegen.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 4 juni 2013

een modern ingericht hotel.Niet ver van het strandje.
Er zijn kamers met zeezicht, mooi uitzicht.
Eethuisjes in de buurt.Goede parkeergelegenheid.
Het plaatsje is voor een paar dagen een leuke plek, er is genoeg te doen in de omngeving, oa natuurwandelingen, opgravingen en een leuk strandje, moet het wel strandweer zijn.
Ook Palermo is vanuit deze plek goed te bereiken voor een dagbezoek.

Kamertip: vraag omn kamer met zeezicht
Datum van verblijf: mei 2013