“Kwaliteitsvol met zicht op zee”
Beoordeling van Cumpa ristorante

Cumpa ristorante
Reserveer een tafel
di 19/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 27 van 172 Restaurants in Castellammare del Golfo
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2019 beoordeeld

Compa is een van die restaurarants met duidelijk vast cliënteel. Een teken van degelijke kwaliteit en goede service. Hebben we zelf kunnen vaststellen! Heerlijke visgerechten, met hedendaagse mise en place en ouderwetse porties! Top! En daarenboven: waar vraagt men je voor het dessert nog een 8-tal minuutjes te wachten, omdat men de moelleux ovenvers wil serveren? ...

Datum van bezoek: juni 2019

31 juli 2018 beoordeeld

In een relaxte sfeer heerlijk gegeten.
Zeer nette vriendelijke bediening.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Datum van bezoek: juli 2018
4 juli 2018 beoordeeld

Enigszins een teleurstelling. Vooraf had ik mozzarella met gamba’s deze bleken rauw te zijn wel ontdaan van schaal maar niet van darm. Het kan misschien een delicatesse zijn maar ik vond het geen goede keus. Daarna de tonijnsteak, deze medium/ rare gevraagd maar was doorbakken. Terug gestuurd samen met de spinazie die was koud!
Tot slot was de koffie lauw.
Als goedmaker kregen wij een bon met korting voor de volgende keer. De bon aan de buurtafel geven maar die waren ook niet tevreden. Wij komen niet meer terug.

Datum van bezoek: juni 2018
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De moelleux wordt ter plaatse gemaakt en is heeemels!!
Als voorgerecht de pasta vongole genomen en zeer lekker. Hoofdgerecht was vis van de dag, deze was wat droog. Gebakken aardappelen die erbij waren, ook lekker!
Bediening heel vriendelijk.
De prijzen zijn iets te duur voor hetgeen je krijgt.

Datum van bezoek: oktober 2017
Cumpà R, Direttore van Cumpa ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2018

Grazie per averci recensito.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Parkeerplek in de buurt, het restaurant aan de haven en vriendelijk / behulpzaam personeel.

Aller belangrijkst: het eten is heeeeeeerlijk! Met name de tonijn. Wij hebben genoten.

Datum van bezoek: september 2017

Grazie per averci recensito.

Reizigers die Cumpa ristorante bekeken, bekeken ook

Scopello, Castellammare del Golfo

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Cumpa ristorante geweest? Deel je ervaringen!