Gratis annuleren tot 02/07/22
Expedia.comUS$ 118
Hotels.comUS$ 118
HurbUS$ 129
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Prettig centraal gelegen hotel aan een plein waar ‘s avonds een marktje te vinden is. Er zijn schone, ruime kamers en de airco zorgt voor een aangename temperatuur. Ontbijt is divers en voor ieder wat wils. Personeel attent en behulpzaam. Kortom leuke aanrader voor een verblijf in Castellammare del Golfo!

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Een simpel hotel met prima standaard kamers. De locatie is makkelijk aan te rijden omdat het aan de rand van de oude stad is. Parkeren voor de deur gratis tot juni. Ontbijt is redelijk. Beperkte keuze. Servies kan wat schoner.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 april 2016 via mobiele applicatie

Een zalig hotel met een super Staff. Wij hebben er genoten van de rust en de ideale ligging. Op eigen verzoek kregen wij de dakkamer met het grote terras, prachtig zicht op het plein en de zee. Het hotel is kraaknet ,de kamers voorzien van alle denkbare comfort. Ontbijt is uitgebreid en voor elk wat wils, voldoende variëteit salades en fruit. Wij komen hier zeker terug want het is een ideale uitvalbasis in een echte siciliaanse sfeer. Thanks for the good times! 5 stars staff!!

Datum van verblijf: april 2016
AlMadarig, Responsabile reception van Hotel Al Madarig, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2016

Dear Danny D, thank you very much for your review! We were very pleased to read your kind words about our hotel, breakfast and staff. You are always welcome to stay with us when your travels bring you this way. Best wishes from all the Staff!

Beoordeeld op 19 oktober 2013

Prima hotel, eigenlijk niets mis mee. De kamers zijn ok, het ontbijt is prima, locatie ok. Het personeel was vriendelijk. Iets te warme kamers en de douche was niet zo best.

Als je niet te moeilijk wilt doen en in deze kustplaats vlakbij strand en restaurantjes wilt zitten - prima en veilige keuze

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 19 februari 2012

gelegen aan grote plein maar heel rustig vertoeven, vlakbij lekkere restaurantjes in de haven, lekker ontbijt, ruime gezinskamer met gratis wifi en een degelijke badkamer

Datum van verblijf: september 2011