Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 115
Hotels.comUS$ 114
TravelocityUS$ 114
PricelineUS$ 114
Orbitz.comUS$ 114
eDreamsUS$ 114
Beoordeeld op 27 oktober 2017

zeer vriendelijk en net hotel. uitstekende service, bediening en ligging in en gezellig plaatsje. kamers oke en op loopafstand van diverse restaurants en cafeetjes. vergeet vooral niet om even boven in de stad te gaan kijken

Kamertip: balkon met zeezicht super maar de patio is meer dan oke qua prijs
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 juni 2017

Spontaan binnengelopen en gereserveerd voor paar dagen later. We konden geen kamer bekijken...De kamer bleek bij onze komst bijzonder klein. In de douche kon je je niet draaien. Voor grote en zwaardere mensen is dit niet te doen. Zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel. Fantastisch uitzicht op de haven met veel vertier.

Kamertip: Zorg ervoor dat je een ruime kamer krijgt...
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 12 november 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotelletje, gelegen aan de haven. Mooie kamers, balkonnetje met zicht op de haven. Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Er werd ons een kortingkaart overhandigd waarmee we 10% korting kregen in La Cambusa, dat iets verder op gelegen is en dat ons werd geadviseerd. Niet onterecht, trouwens. Voor ons uitstekend.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2014

Ik moest onverwacht gedurende mijn vakantie meehelpen een herdenking vorm te geven en had wifi nodig op een rustige plek. Hier vond ik precies wat ik nodig had. Een fijn hotel in een prachtig stadje met heel erg vriendelijk en oprecht personeel. (Vooral de dame van de receptie heeft mijn hart gestolen)
Een aanrader. En ze bracht me ook nog, wanneer ik wilde, hele fijne kopjes espresso.
Dankjewel!

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 juni 2014

Gedurende onze rondreis hebben we hier vier dagen verbleven. Het is een mooi gelegen, klein en aangenaam hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kamer lag aan de voorzijde met balkon en een mooi uitzicht op de baai. De wagen kon tegen betaling in de parking onder het hotel. Zaterdagavond was er wel wat lawaai van een bar in de buurt maar dit was het enige minpuntje. Voor zijn prijs een aanrader.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde hebben uitzicht op de baai.
Datum van verblijf: juni 2014