“Het beste restaurant van Castellmare del Golfo”
Beoordeling van Trattoria La Maidda

Trattoria La Maidda
Geclassificeerd als nr. 30 van 172 Restaurants in Castellammare del Golfo
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vis gerechten en pasta's, al sinds 2018 een vaste stop als we in Castellmare del Golfo vertoeven.

Datum van bezoek: augustus 2020

22 januari 2018 beoordeeld

Na een wandeling door het gezellige centrum van het dorpje kozen we na een tip van een caféhouder in de buurt een tafeltje op het terras van La Maidda. De obers waren heel vriendelijk en het typisch Siciliaanse eten was erg lekker en vooral ook veel. Omdat we nog nooit Marsala gedronken hadden en dat voor ons vertrek toch eens wilden doen, bestelden we drie glazen. Helaas was de Marsala op. Toen we aangaven erg teleurgesteld te zijn, is de ober speciaal voor ons een fles gaan kopen, ondanks dat het restaurant drie dagen later voor 5 maanden dicht zou gaan. Het was heerlijk. Voor we voldaan weggingen, kregen we nog een extra glaasje aangeboden. Super!

Datum van bezoek: oktober 2017
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Castellamare del Golfo bent, hier zeker gaan eten! Wij zijn hier 2x geweest, we hebben gesmuld! Vriendelijke bediening, heerlijk eten! Top!!!

Datum van bezoek: juni 2017
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk voorgerecht van vlees en kaas, eigenlijk voor een persoon maar genoeg om met tweeën van te eten. Daarna zeebaars met een Siciliaanse salade en filet met gorgonzola en gebakken aardappeltjes. Alles was heerlijk en de bediening prima. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2017
25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kaas en worst besteld , veel soorten en erg goed. Dochter had carpaccoi van fijne vis. Ook erg lekker en beide voor 10,-

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Trattoria La Maidda bekeken, bekeken ook

Scopello, Castellammare del Golfo

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Trattoria La Maidda geweest? Deel je ervaringen!