“Fantastisch”

Keukens: Mediterraan, Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben veel visrestaurants gehad in de omgeving maar deze springt er met kop en schouders boven uit. De kwaliteit van de vis is echt super en de service top. Engels sprekende bediening die hun uiterste best deden voor ons. Dikke aanrader zijn de oesters.

Datum van bezoek: augustus 2018

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een reisblog van dit restaurant vernomen. Helaas niet de top-ervaring gehad die (gelet op de prijzen in vergelijking met andere restaurants) het wel had moeten zijn. Zaak lijkt een beetje over zijn top heen te zijn. Bediening doet zijn best, maar het eten overtuigt niet. Er wordt gebruik gemaakt van goede ingredienten, dat proef je ook. Maar afwerking laat te wensen over. Tagliata de tonno (gesneden gegrilde tonijn) op een bed van ingedroogde balsamicosiroop strepen.. dat visje had beter verdiend. Crudo di mare (verschillende soorten rauwe vis en schaaldieren) smaakte goed, maar heeft dan weer geen echte bereiding nodig (bakje soyasaus erbij doet ook niet echt Italiaans aan). Als supplement aardappels uit de oven. Deze leken de dag ervoor al te zijn klaargemaakt. Wijnen waren goed. Prijzen voor eten echter aan de hoge kant (20 euro voor de crudo en 18 euro voor de tagliata).

Kom op Mirko's dit moet echt beter kunnen. Locatie is namelijk perfect (zeer romantisch op trapjes) en de ingredienten die gebruikt worden zijn top, dat proef je. Succes.

Datum van bezoek: oktober 2017
6 oktober 2017 beoordeeld

De inktvissalade was fenomenaal lekker. Ook de tonijn en de zwarte spaghetti was perfect klaargemaakt . Absolute aanrader! Iets prijziger dan gemiddelde restaurant ...

Datum van bezoek: oktober 2017
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang getwijfeld, gezien de prijzen iets duurder waren dan de andere restaurants, maar we hebben het er toch op gewaagd en ons zeker niet beklaagd! Fijn, supervers en heerlijk gegeten in een mooi kader met een leuke, vriendelijke bediening. Een betere afsluiter van onze vakantie hadden we ons niet kunnen wensen. Hier komen we zonder twijfel terug

Datum van bezoek: september 2016
8 november 2014 beoordeeld

Mooi geserveerde smakelijke gerechten, aan tafeltjes in een getrapte steeg, tussen de bloemen. Huiswijn is prima. Laat dineren is geen enkel probleem.

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer

Reizigers die Mirko's Ristorante bekeken, bekeken ook

Scopello, Castellammare del Golfo

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Mirko's Ristorante geweest? Deel je ervaringen!