“Hartelijke bediening, goede prijs-kwaliteit”

Il Gitano Ristorante all'Antica
Reserveren met
Il Gitano Ristorante all'Antica is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 30 van 175 Restaurants in Castellammare del Golfo
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buffet, Reserveringen
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het enige restaurant waar er buiten niemand staat om je binnen te lokken. Dit was voor ons dan ook de reden om hier binnen te gaan. De gastheer was zeer vriendelijk en behulpzaam en deed zijn best ook al sprak hij amper Engels. Wij zijn beide vegetariër en hij heeft ons direct de gerechten op de kaart aangewezen die voor ons geschikt waren.
We aten de gemengde antipasta schotel (€9). Deze was lekker maar niet voldoende gekruid en eerder aan de lauwe kant.

Verder aten we de pasta pesto typisch van Trapani. Dit was echter een eenvoudige pasta met tomatensaus, basilicum en een vleugje citroen. Deze was lekker maar simpel. (€5)

Echter voor deze prijs kan je niet veel meer verwachten.

Vooral de bediening maakte onze avond! Van alle restaurants in Sicilië is dit de eerste keer dat de ober ons niet op de zenuwen werkte en ons niet constant kwam storen.

Datum van bezoek: oktober 2017

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Je voelt je er gelijk op je gemak. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: september 2017
31 juli 2015 beoordeeld

De maaltijden waren heerlijk! Het vlees was super! De visgerechten overheerlijk. Heel rustig gelegen aan een autovrij marktpleintje. Zalig! We zijn er verschillende keren gaan eten zowel s' middags als s' avonds. Het personeel is ook heel vriendelijk. Echt een aanrader. De gastheer kookt runt samen met zijn vrouw dit heerlijke restaurant.

Datum van bezoek: juni 2015
30 juli 2015 beoordeeld

Bediening ondermaats, spreken enkel italiaans,zeer wisselvallig van kwaliteit(3x gaan eten, waarvan 1x zijn geld waard, duur in verhouding tot wat men op ziijn bord krijgt.

Datum van bezoek: juni 2015
20 oktober 2012 beoordeeld

Na het lezen van de goede beoordelingen zijn ook wij in dit restaurant beland. Het eten en de bediening was erg goed! De gegrilde tonijn is een echte aanrader!

Reizigers die Il Gitano Ristorante all'Antica bekeken, bekeken ook

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Il Gitano Ristorante all'Antica geweest? Deel je ervaringen!