“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Antiche Scale

Antiche Scale
Geclassificeerd als nr. 17 van 171 Restaurants in Castellammare del Golfo
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 september 2015 beoordeeld

Een deel van de bediening spreekt redelijk Engels en neemt alle tijd om je uitgebreid te adviseren. Mede daardoor hebben we erg genoten van een aantal verschillende gerechten en een heerlijjke wijn.

9 september 2015 beoordeeld

Gisteren gegeten bij Antiche Scale. We kwamen (omdat het begon te regenen) een uur eerder dan we gereserveerd hadden. Ondanks dat we hen wat overvielen, kregen we een tafeltje. Na een paar minuten had men wat meer tijd en konden we rustig overleggen wat we wilden eten. We kregen goed advies over de Siciliaanse specialiteiten.
Uiteindelijk hebben we bijna de hele avond gezellig zitten tafelen.
Het is eten is goed; zeker in verhouding tot de prijs. De aandacht die je krijgt is ruim voldoende en maatwerk is mogelijk.

8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig pleintje waar je heerlijk kan eten.
De wijn was er echt super lekker! Maar de prijs is ook navenant.
Een aanrader!

26 juli 2012 beoordeeld

Wat ik jammer vond was dat ze zo snel mogelijk je order wilde opnemen en geen tijd voor je hadden. Daardoor verkeerd begrepen door bediening en gerechten door elkaar gehaald. Jammer. Moesten iedere keer vragen voor drinken. Voorgerecht lekker maar hoofdgerecht simpel en niet zo lekker. Daarbij vond ik het ook erg duur.

23 juni 2011 beoordeeld

Een echt italiaans restaurant. Heerlijke sfeer, of je nu binnen of buiten eet. Sowieso eet je lekker, maar als je iets buitengewoons wilt proeven: start met tonijn in reepjes (tonno tagliata) en dan de kreeftensoep. Een lekker wit huiswijntje daarbij...en je komt het volgende jaar weer terug (net als wij)

• Sfeer

Reizigers die Antiche Scale bekeken, bekeken ook

Scopello, Castellammare del Golfo

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Antiche Scale geweest? Deel je ervaringen!