“Super lekkere vis”
Beoordeling van Ristorante Del Golfo

Ristorante Del Golfo
Geclassificeerd als nr. 11 van 175 Restaurants in Castellammare del Golfo
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige maand hier gegeten, voor mijn dochter maakte ze een lekkere zwaardvis die ze helemaal op heeft gegeten wij hadden een voorgerecht van rauwe vis, smaakte super vooral de Zee-egel op een bruscatta die gedood was in de inkt van een inktvis. Hoofdgerecht super lekkere pasta. Als we weer in Sicilië zijn komen we weer langs

Datum van bezoek: juni 2017

11 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze kwamen na een tijdje in de menukaart kijken met een grote schaal verse vis tevoorschijn. Hierdoor hebben we onze keuze bijgesteld. Voorgerechten waren simpel maar heel lekker, hoofdgerecht was lekker vers! De enige min die ik zou kunnen vinden is dat het wel vrij lang duurt allemaal, ook de rekening krijgen...

Datum van bezoek: juni 2015
19 augustus 2014 beoordeeld

In het strandplaatsje Castellammare del Golfo ligt iets van het toeristische centrum af dit geweldige visrestaurant. Publiek bestaat met name uit italianen.
Wij hadden linquini scampi / truffalo, top gerecht. Verse vis wordt aan tafel getoond.
Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer
28 augustus 2013 beoordeeld

Hier wordt je als gast echt in de watten gelegd met goede, persoonlijke bediening en echt verse en voortreffelijk bereide vis. We hebben koude en warme antipasti genomen en daarna de occhione (oogvis). Zowel de koude als warme antipasti bestonden uit verse vis, waarbij de tonijn tagliata echt werkelijk goddelijk was. Ook de tonijncarpaccio was erg lekker. Allesbegeleid met heerlijke wijn op advies. Desserts vielen na dit geweld wat tegen in kwaliteit. Maar al met al is dit restaurant echt een nivo hoger dan je zou verwachten van de locatie, en veel beter dan de restaurants richting de zee in castellamare.

Datum van bezoek: augustus 2013
5 augustus 2013 beoordeeld

We gingen hierheen op basis van trip. Nu kan je in italie altijd lekker eten maar dit was de moeite waard van een beoordeling. Kregen goed advies bij de vis en konden hem zelf uitkiezen. Wat een verse vis was dit. Ook goed wijnadvies van de kelner. Echt een aanrader tussen de vele toeristenvallen aan de haven.

Datum van bezoek: mei 2013

Reizigers die Ristorante Del Golfo bekeken, bekeken ook

Scopello, Castellammare del Golfo

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Ristorante Del Golfo geweest? Deel je ervaringen!