“Lekker vis restaurant!”
Beoordeling van Ristorante Del Golfo

Ristorante Del Golfo
Geclassificeerd als nr. 10 van 175 Restaurants in Castellammare del Golfo
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
11 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze kwamen na een tijdje in de menukaart kijken met een grote schaal verse vis tevoorschijn. Hierdoor hebben we onze keuze bijgesteld. Voorgerechten waren simpel maar heel lekker, hoofdgerecht was lekker vers! De enige min die ik zou kunnen vinden is dat het wel vrij lang duurt allemaal, ook de rekening krijgen...

19 augustus 2014 beoordeeld

In het strandplaatsje Castellammare del Golfo ligt iets van het toeristische centrum af dit geweldige visrestaurant. Publiek bestaat met name uit italianen.
Wij hadden linquini scampi / truffalo, top gerecht. Verse vis wordt aan tafel getoond.
Een echte aanrader.

• Sfeer
28 augustus 2013 beoordeeld

Hier wordt je als gast echt in de watten gelegd met goede, persoonlijke bediening en echt verse en voortreffelijk bereide vis. We hebben koude en warme antipasti genomen en daarna de occhione (oogvis). Zowel de koude als warme antipasti bestonden uit verse vis, waarbij de tonijn tagliata echt werkelijk goddelijk was. Ook de tonijncarpaccio was erg lekker. Allesbegeleid met heerlijke wijn op advies. Desserts vielen na dit geweld wat tegen in kwaliteit. Maar al met al is dit restaurant echt een nivo hoger dan je zou verwachten van de locatie, en veel beter dan de restaurants richting de zee in castellamare.

5 augustus 2013 beoordeeld

We gingen hierheen op basis van trip. Nu kan je in italie altijd lekker eten maar dit was de moeite waard van een beoordeling. Kregen goed advies bij de vis en konden hem zelf uitkiezen. Wat een verse vis was dit. Ook goed wijnadvies van de kelner. Echt een aanrader tussen de vele toeristenvallen aan de haven.

17 augustus 2012 beoordeeld

Na een week ontdekten we aan de via segesta, buiten het centrum in een woonwijk deze zaak.
We werden zeer correct behandeld, goede service en ook buiten de kaart om zijn er mogelijkheden. De vis was van een zeer goede kwaliteit, supervers!
Wij als fijnproevers konden direct het verschil vernemen, het was heerlijk!

Naast het zeer goede eten hebben we een hele gezellige avond gehad daar.
Een aanrader als je in de buurt bent.

• Sfeer

Reizigers die Ristorante Del Golfo bekeken, bekeken ook

Scopello, Castellammare del Golfo

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Ristorante Del Golfo geweest? Deel je ervaringen!