“Heerlijke avond in Castellammare ”
Beoordeling van Braceria 360º

Braceria 360º
Geclassificeerd als nr. 8 van 175 Restaurants in Castellammare del Golfo
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een keer iets anders wil dan vis is dit the place to be! Heerlijk mals vlees van de grill, en de “aardappel 360•” als bijgerecht moet je echt geproefd hebben! Heel gezellig terras, wij hadden t geluk dat in het naastgelegen café een fantastische live band speelde dus we hebben een top avond gehad! O ja sla het dessert niet over, de pistache mousse en bosvruchten parfait waren werkelijk verrukkelijk!!
Heel vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit, echt een aanrader. Enige minpuntje is dat ze niet echt iets voor kleine kinderen op t menu hebben.

Datum van bezoek: juli 2018

18 juni 2018 beoordeeld

Deze lieve mensen van Braceria 360 weten hoe het hoort. Werkelijk alles van deze menu kaart is met liefde gemaakt en de bediening is uitmuntend. De carpaccio is een echte aanrader en de bijpassende Siciliaanse Regaliani wijn (onze favoriet). Giacomo en Pepe maken er een feestje van. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: september 2017
26 november 2017 beoordeeld

Van het moment dat we binnen kwamen tot het moment van vertrek hebben wij genoten.
Warm en vriendelijk personeel, heerlijk eten (de tenderloin is echt een aanrader zo mals) en goede variatie in zowel de wijnen als verschillende soorten bier.
Dit in combinatie met normale prijzen zorgden voor een erg plezierig diner voor twee.

Datum van bezoek: november 2017
7 november 2017 beoordeeld

Wij zijn hier na een wandeling terecht gekomen voor een diner. Dit restaurant is een droom voor elke vleeseter, de vleeswaren vooraf waren fantastisch en het vlees als hoofd was zo mals.

De porties zijn alleen enorm groot dus als je niet zo'n grote eter bent kan je het voorgerecht misschien beter delen.

Wij zijn hier nog een keer terug gekomen omdat het ons zo goed bevallen is.

Datum van bezoek: mei 2017
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten, vriendelijk personeel echt een aanrader, vlees was super mals. Vooral de cheescake was the best.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Braceria 360º bekeken, bekeken ook

Scopello, Castellammare del Golfo

Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Braceria 360º geweest? Deel je ervaringen!