“Heerlijk gegeten”

Ristorante La Tonnara
Geclassificeerd als nr. 23 van 172 Restaurants in Castellammare del Golfo
Certificaat van uitmuntendheid
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten waren heerlijk vers en de bediening was top. Pluspuntje is ook dat ze Engels spraken. Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is na de winterstop pas weer 2 weken open. Enthousiaste eigenaar die het juiste weet te adviseren. Heerlijke vis van de grill en zelf gemaakte pasta met scampies. Tenuta Regaleali Chardonnay van sicilie is een top wijn die perfect past bij vis.
Excellent service. Best value for money on Sicilië

Datum van bezoek: april 2018
26 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, prima advies van de vriendelijke bediening, Prachtige plek in het leuke haventje. Parkeer alleen je auto niet in de haven maar buiten het stadje. Wij hadden een parkeerboete aan onze broek

Datum van bezoek: juni 2017
22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond op aanraden van tripadviser op bezoek. Dit is ons zeker bevallen. Rustige maar zeer zeker vriendelijke bediening heeft uitermate hun best gedaan om volledige uitleg te geven. Mooie ambiance en fantastisch gegeten. Onze dochter is altijd meer van het vlees vond van wat ze kreeg aan schelpjes en Gamba's het meer dan lekker ! Zoonlief en vader een zeebaars in het zout en ook top bereid en zoals de kok het wilt, geen zout peper, olijfolie, nemen zoals de vis is klaargemaakt en ja hij heeft gelijk. Dank voor deze avond, top !

Datum van bezoek: oktober 2016
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader om lekkere vis te eten. Verse lokale producten met een moderne toets , heel vriendelijke bediening, ontspannen sfeer

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Ristorante La Tonnara bekeken, bekeken ook

Scopello, Castellammare del Golfo
Castellammare del Golfo, Province of Trapani

In Ristorante La Tonnara geweest? Deel je ervaringen!