Beoordeeld op 10 augustus 2016

Wij zijn hier geweest eind juni en hebben genoten. Vriendelijk en Engels sprekend personeel. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Het ontbijt is goed, wel elke dag hetzelfde, maar dat vonden wij geen probleem.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wat positief opvalt bij aankomst is het zeer vriendelijke en behulpzame personeel bij de receptie. Dat heb ik in Italië wel vaker anders meegemaakt. Tevens de aanwezigheid van het hotel hondje dat opvalt. Lief beestje, geeft een leuke sfeer. Honden zijn hier toegestaan, maar verder ben ik er geen een tegen gekomen. Het lijkt erop dat hier in het hoogseizoen weinig gebruik van word gemaakt.

De kamers zijn zeer ruim en leuk ingericht. Koelkasten is aanwezig. Minpuntje is dat de temperatuur van de douche enorm varieert op het einde van de dag. Met name de hete kant op. WiFi is gratis, elke dag even de code ophalen die voor twee apparaten geschikt is. Heb je de tablet bij, dan word het dus kiezen tenzij je alleen reist.
Ontbijt bied voldoende keuze en lekker aan het zwembad genuttigd worden. Het zwembad word mooi onderhouden, tip: meer parasols plaatsen. 6 voor het hele zwembad is te weinig, zeker in het hoogseizoen.

De afstand tot het hele gezellige centrum is 1,3 km. In de avond goed te lopen, overdag in de hitte toch net te ver. Parkeren is gratis en levert geen problemen op.

Conclusie: 4 van de 5 bolletjes.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 augustus 2015 via mobiele applicatie

Aardig personeel, alles is opvallend schoon, grote kamers, nette badkamers, rustig zwembad, lekker eten in het restaurant. Kluisje, haardroger, minibar, goede spiegels, veel kastruimte. Helemaal prima. Wij blijven hier twee weken en zeer naar tevredenheid

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 22 juni 2015 via mobiele applicatie

Leuk en schoon hotel net buiten Santa Teresa Gallura ... Restaurants alsmede supermarkt zijn op loopafstand (het centrum is 1 km lopen!). Ontbijt buffet is prima. We hadden een kamer inclusief balkon (we hadden echter wel beperkt uitzicht!) maar voor de frisse lucht, zeker s'nachts wel fijn. Verder leuk zwembad dus wat ons betreft een aanrader.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 juni 2013

Op rondreis door Sardinie hebben we drie nachten hier doorgebracht. De kamer en badkamer waren ruim, netjes en schoon. De service was correct. Dit hotel is ook geschikt voor een langer verblijf mede door het zwembad. Het ligt niet ver van het centrum, supermarkt vlak bij en je merkt niets van de doorgaande weg.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner