Grand Hotel Corallaro(Santa Teresa di Gallura)
Gratis annuleren tot 22/07
274 US$
255 US$
  • Gratis parkeren
Meta Hotel(Santa Teresa di Gallura)
Boek nu, betaal bij aankomst
118 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Majore(Santa Teresa di Gallura)
134 US$
125 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 152 US$ per nacht.

Hotel Frassetto(Porto Pozzo)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
136 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 155 US$ per nacht.

Diana Hotel(Santa Teresa di Gallura)
Gratis annuleren tot 27/07
154 US$
144 US$
Travelocity
Besparingsmelding! 49% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 49% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 285 US$ per nacht.

Hotel Sandalion(Santa Teresa di Gallura)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
  • Restaurant
AlbeLeo House(Santa Teresa di Gallura)
107 US$
Zie aanbieding
Hotel La Coluccia(Santa Teresa di Gallura)
557 US$
522 US$
  • Gratis parkeren
Resort Valle Dell'Erica Thalasso & Spa(Santa Teresa di Gallura)
652 US$
Official Site
  • Inclusief ontbijt
Camping La Liccia(Santa Teresa di Gallura)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat positief opvalt bij aankomst is het zeer vriendelijke en behulpzame personeel bij de receptie. Dat heb ik in Italië wel vaker anders meegemaakt. Tevens de aanwezigheid van het hotel hondje dat opvalt. Lief beestje, geeft een leuke sfeer. Honden zijn hier toegestaan, maar verder ben ik er geen een tegen gekomen. Het lijkt erop dat hier in het hoogseizoen weinig gebruik van word gemaakt.

De kamers zijn zeer ruim en leuk ingericht. Koelkasten is aanwezig. Minpuntje is dat de temperatuur van de douche enorm varieert op het einde van de dag. Met name de hete kant op. WiFi is gratis, elke dag even de code ophalen die voor twee apparaten geschikt is. Heb je de tablet bij, dan word het dus kiezen tenzij je alleen reist.
Ontbijt bied voldoende keuze en lekker aan het zwembad genuttigd worden. Het zwembad word mooi onderhouden, tip: meer parasols plaatsen. 6 voor het hele zwembad is te weinig, zeker in het hoogseizoen.

De afstand tot het hele gezellige centrum is 1,3 km. In de avond goed te lopen, overdag in de hitte toch net te ver. Parkeren is gratis en levert geen problemen op.

Conclusie: 4 van de 5 bolletjes.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig personeel, alles is opvallend schoon, grote kamers, nette badkamers, rustig zwembad, lekker eten in het restaurant. Kluisje, haardroger, minibar, goede spiegels, veel kastruimte. Helemaal prima. Wij blijven hier twee weken en zeer naar tevredenheid

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
22 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en schoon hotel net buiten Santa Teresa Gallura ... Restaurants alsmede supermarkt zijn op loopafstand (het centrum is 1 km lopen!). Ontbijt buffet is prima. We hadden een kamer inclusief balkon (we hadden echter wel beperkt uitzicht!) maar voor de frisse lucht, zeker s'nachts wel fijn. Verder leuk zwembad dus wat ons betreft een aanrader.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
10 juni 2013 beoordeeld

Op rondreis door Sardinie hebben we drie nachten hier doorgebracht. De kamer en badkamer waren ruim, netjes en schoon. De service was correct. Dit hotel is ook geschikt voor een langer verblijf mede door het zwembad. Het ligt niet ver van het centrum, supermarkt vlak bij en je merkt niets van de doorgaande weg.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie