Meta Hotel(Santa Teresa di Gallura)
Boek nu, betaal bij aankomst
119 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Majore(Santa Teresa di Gallura)
135 US$
124 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 146 US$ per nacht.

Hotel Frassetto(Porto Pozzo)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
136 US$
  • Gratis parkeren
Camping La Liccia(Santa Teresa di Gallura)(Heel veel waar voor je geld!)
91 US$
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Hotel Sandalion(Santa Teresa di Gallura)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
  • Restaurant
AlbeLeo House(Santa Teresa di Gallura)
107 US$
Zie aanbieding
Hotel La Coluccia(Santa Teresa di Gallura)
559 US$
519 US$
  • Gratis parkeren
Grand Hotel Corallaro(Santa Teresa di Gallura)
Gratis annuleren tot 22/07
262 US$
254 US$
  • Gratis parkeren
Resort Valle Dell'Erica Thalasso & Spa(Santa Teresa di Gallura)
655 US$
Official Site
  • Inclusief ontbijt
Hotel L'Ancora(Santa Teresa di Gallura)
TripAdvisor
Een TripAdvisor-lid
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het huisje is niets op aan te merken. Maar het bed leek een plank. Gelukkig konden we gebruikmaken van het matras van de bedbank uit de huiskamer, waardoor ik nog heb kunnen slapen. De stoelen buiten op het terras waren geen stoelen om lekker in te relaxen. Bij het zwembad waren er wel ligstoelen, maar wij hebben geen tijd gehad om daarvan gebruik te maken.

De 200€ borg was rijkelijk hoog en we werden verzocht om op de laatste tussen 17.00 en 19.00 op het park ivm de eindcontrole. Wij hebben aangegeven dat niet te doen en ze mochten naar binnen om te kijken of alles nog intact was. Bij thuiskomst lag de envelop met de 200€ erin klaar op.tafel.

80€ voor de schoonmaak was mijns inzien ook een best bedrag, maar bij aankomst werd ons verzocht om dat even alvast af te rekenen. Iets waarvan wij niet van te voren op de hoogte waren.

Verder heb ik geen aanmerkingen. Het park ligt mooi en is rustig.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
15 maart 2018 beoordeeld

Mooie huisjes, schoon, vriendelijk personeel. Zwembad is uitstekend en faciliteiten om te parkeren ook. Alleen jammer dat er geen winkeltje vlakbij is. Mooie plek voor jong en oud. Een speeltuintje voor jeugd zou nog goed zijn. Maar dat is alleen maar om van beter best te maken.

Verbleef: augustus 2017
8 januari 2018 beoordeeld

In het voorjaar van 2017 hier een week verbleven.
Erg leuke plek om te verblijven; goed onderhouden, enorm vriendelijk personeel met een prachtig uitzicht.

Verblijven zijn redelijk ruim en hoewel niet state of the art wel in uitstekende staat, tuinen netjes onderhouden net als het zwembad.

Lokatie is qua uitzicht uitmuntend, wij kijken vrijwel ongehinderd richting Corsica. Qua ligging tevens erg rustig. Als je geen auto hebt gehuurd ben je denk ik wel redelijk veroordeeld tot het resort. Met auto kan je leuk de omgeving bekijken en die is het echt waard.

Gezien onze ervaring zeker een aanbeveling waard.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Punta Falcone R, Proprietario van Residence Punta Falcone, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Tak, dine kommentarer hjælper os med at gøre endnu bedre!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier een week geweest en hebben het hier heel fijn gehad. Appartement is ruim en schoon. Het zwembad heeft heerlijke bedjes wel iets te weinig parasols en met de warmte die er was toen wij hier waren wel nodig. Ontbijt bestaat uit een croissant met een koude of een warme drankje. Het park is heuvelachtig wanneer je zware tassen hebt is Marco zo aardig ze met zijn golfkarretje naar je appartement te brengen. Wij zijn zelf 1x naar het strandje geweest dat bij het park hoort met de auto gaan is inderdaad wel heel handig. Wij gaven zelf de voorkeur aan het strand van porto pollo waar je naar de surfers kan kijken of zelf kan surfen en waar meerdere strandtentjes zijn.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
17 juli 2017 beoordeeld

Punta Falcone ligt mooi op een heuvel met uitzicht op Corsica, de huisjes liggen terrasvormig boven elkaar met dit uitzicht. Koffers worden er gelukkig heen gebracht vanaf je privé parkeerplek. Prima zwembad met goede service en ligstoelen. En een terrasje met versnaperingen voor een redelijke prijs. De huisje zijn voorzien van de meeste benodigde spullen al is een tweepitter een beetje weinig om goed op te koken, maar het gaat :-). Waterkoker zou handig zijn! Ook zijn er verder geen zaken aanwezig als zout en peper ed, moet elke bewoner dat elke keer opnieuw aanschaffen, apart er blijft toch wel wat over? Wel krijg je keukenrol, wc papier etc dus dat is er wel :-) Goede Airco, goede gordijnen voor de ramen of luiken. Ruime kamer en slaapkamer met leuk terras, hier mis ik de ligstoelen! Eigen leuk strandje met bedjes a 15 euro per dag, 1 keer gratis. Wel aan het eind van een steile weg, met de auto dus! Eigen parkeerplaats dus handig.
Een paar minpunten: een ongelooflijk hard bed, echt NIET fijn, extra deken er tussen liggen maar dan nog. Ontbijt inclusief stelt niet veel voor, echt Italiaans 1 croissant en 1 drink, koffie of sap, ach ja! Borg van 200 euro in contant, niet handig! Controle van inboedel bij aankomst en vertrek, zijn ze niet echt streng op maar voor z'n 4 steren locatie wat overdreven! Toch prima verblijf gehad hoor, juni is nog relatief rustig, lekker qua ligging valk bij St Teresa en Palau, heel veel mooie stranden en baaien in de buurt!

Kamertip: Alle huisjes liggen met een mooi uitzicht, dus eigenlijk maakt het niet uit :-)
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner