Beoordeeld op 15 oktober 2018

Wij verbleven in dit hotel in september 2018. Het ligt aan de rustige kust en is een oase van rust: er is een enorme tuin, met prachtige palmbomen, die goed onderhouden wordt. Doordat het ruim opgezet is, heb je niet het gevoel dat je met veel andere hotelgasten bent (ook al is het hotel op dat moment vol).

Het hotel heeft twee zwembaden: één bij het hoofdgebouw en op 5 min. lopen de tuin door, aan zee. Bij dat tweede bad heb je een schitterend uitzicht over de zee. Beide zwembaden worden goed onderhouden en hebben ruim voldoende ligbedden.

Wij hadden een Superior room met groot balkon. De kamer was ruim, schoon en vooral de badkamer - van marmer - was erg stijlvol. We verbleven op basis van halfpension en bij het diner was voldoende keuze. Eten was van prima kwaliteit en de bediening uiterst professioneel en vriendelijk. Als je iets wilde afwijken van de kaart, was dat geen probleem. Bij warm weer eet je naast het zwembad op een mooi en sfeervol terras. Ook binnen is ruim voldoende plek om te eten, wij namen daar het ontbijt. Ook bij het ontbijt voldoende keuze; kaas, vleeswaren, yoghurt, muesli, brood, fruit, etc.

In de omgeving zijn veel leuke uitstapjes te maken, o.a. naar prachtige stranden. Het personeel bij de receptie gaf ons daarover goed advies. We overnachtten hier helaas maar 2 nachten, maar we hebben een heerlijk verblijf gehad en keren graag nog eens terug! Grazie mille Nicola & staff!!!

Kamertip: Wij hadden een superiorroom: ruime kamer, schoon, mooie aardtinten en een heel groot balkon. Aanrader!
  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Erg mooi hotel. De oprit er naar toe is wat bijzonder maar eenmaal gearriveerd kom je in een oase. Je merkt helemaal niets maar van de omgeving. Soort van park/tuin waarin de gebouwen met kamers staan. De kamers zijn groot plus ook nog eens een grote zitplek buiten (in ons geval balkon). Het personeel is erg vriendelijk. Zwembad bij de zee en het strandje is heel bijzonder en genieten. Eten is ook prima. Al met al zeer goed vermaakt.
Enige tip voor het hotel. Koffie en thee apparaat op de kamer zou het af maken.

• Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 september 2018

Als je van rust wilt genieten en verder niks onderneemt kun je dit hotel best boeken.
Gelegen in de middel of nowhere .om het te bereiken moet je 2km via onverharde weg, gelukkig geen eigen auto, kuilen en gaten ontzien.Hotel zelf is gelegen in mooie met palmbomen aangelegde tuinen.kamers zijn gelegen in verschillende gebouwen.
Aanwezig zwembad. en na 400 meer lopen een zwembad dat uitkijkt op zee.
Diner kan men keuze maken of a la cart of dagelijks dagmenu.maar prijzen zijn erg hoog.
Wij hebben dan ook gebruik gemaakt van beschikking eigen auto om s, avonds elders te eten..consequentie :in donker rijden op onverharde weg hobbel de bobbel.
Al met al redelijke kamers, mooi parkachtige omgeving.zwembaden. Niet zo'n prettig personeel.afgesloten van buitenwereld.Ontbijt matig.

Kamertip: Niet boeken of je moet echt daar gaan zitten voor rust.
  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
HOTELCOSTADEIFIORI, Proprietario van Hotel Costa dei Fiori, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Geachte klant,
dank u voor uw bezoek.
Bedankt voor de positieve reacties op de structuur.
De toegangsweg van 700 meter lang kan vanwege lokale voorschriften niet met asfalt worden afgedekt; we zijn namelijk in het beschermde gebied weg van de kust.
Ik had je niet kunnen ontmoeten, ik kon niets doen om je te helpen en het spijt me.
Ik hoop dat je de volgende keer dat je een familiehotel bezoekt, het pand leert kennen om je te helpen een betere vakantie door te brengen of om te zeggen wat je niet wilt om het hotel te laten groeien.
Als je terug komt naar ons eiland, hoop ik dat je een vakantie aan de top kunt doorbrengen; we staan klaar om u te helpen.
Arrivederci.
Nicola

Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

1 woord: super !
Super hotel. Heeeel mooi! Super vriendelijke mensen!
We hadden een hele mooie kamer.
Prachtig hotel in prachtige omgeving!
Heel rustig. Ontbijt zeer lekker!
Alles was super!
Mooi
Super
Gezellig !

Verbleef: september 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij kozen dit hotel uit een selectie van 4 4-sterrenhotels. Als bij toeval kwamen we tijdens ons verblijf ook voorbij de 3 afvallers en telkens waren we overtuigd dat we de goeie keuze gemaakt hadden.
Omwille van de rust, de locatie, de prachtige parktuin of de uitermate aangename sfeer. Alle redenen kwamen telkens terug.
Enig minpunt waren de verwaarloosde tennis courts. Minstens één veld in ere herstellen lijkt ons toch wel aangewezen.
Voor het overige, prachtige kamers, mooie zwembaden, prachtige parktuin, zeer discrete maar wel behulpzame bediening, en vooral een oase van rust, ... op één bemoeizieke Italiaanse gast na ...
Zeker voor herhaling vatbaar ...

Verbleef: juli 2018, reisde met familie