Beoordeeld op 15 oktober 2018

Erg mooi hotel. De oprit er naar toe is wat bijzonder maar eenmaal gearriveerd kom je in een oase. Je merkt helemaal niets maar van de omgeving. Soort van park/tuin waarin de gebouwen met kamers staan. De kamers zijn groot plus ook nog eens een grote zitplek buiten (in ons geval balkon). Het personeel is erg vriendelijk. Zwembad bij de zee en het strandje is heel bijzonder en genieten. Eten is ook prima. Al met al zeer goed vermaakt.
Enige tip voor het hotel. Koffie en thee apparaat op de kamer zou het af maken.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 27 september 2018

Als je van rust wilt genieten en verder niks onderneemt kun je dit hotel best boeken.
Gelegen in de middel of nowhere .om het te bereiken moet je 2km via onverharde weg, gelukkig geen eigen auto, kuilen en gaten ontzien.Hotel zelf is gelegen in mooie met palmbomen aangelegde tuinen.kamers zijn gelegen in verschillende gebouwen.
Aanwezig zwembad. en na 400 meer lopen een zwembad dat uitkijkt op zee.
Diner kan men keuze maken of a la cart of dagelijks dagmenu.maar prijzen zijn erg hoog.
Wij hebben dan ook gebruik gemaakt van beschikking eigen auto om s, avonds elders te eten..consequentie :in donker rijden op onverharde weg hobbel de bobbel.
Al met al redelijke kamers, mooi parkachtige omgeving.zwembaden. Niet zo'n prettig personeel.afgesloten van buitenwereld.Ontbijt matig.

Kamertip: Niet boeken of je moet echt daar gaan zitten voor rust.
Datum van verblijf: september 2018
HOTELCOSTADEIFIORI, Proprietario van Hotel Costa dei Fiori, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Geachte klant,
dank u voor uw bezoek.
Bedankt voor de positieve reacties op de structuur.
De toegangsweg van 700 meter lang kan vanwege lokale voorschriften niet met asfalt worden afgedekt; we zijn namelijk in het beschermde gebied weg van de kust.
Ik had je niet kunnen ontmoeten, ik kon niets doen om je te helpen en het spijt me.
Ik hoop dat je de volgende keer dat je een familiehotel bezoekt, het pand leert kennen om je te helpen een betere vakantie door te brengen of om te zeggen wat je niet wilt om het hotel te laten groeien.
Als je terug komt naar ons eiland, hoop ik dat je een vakantie aan de top kunt doorbrengen; we staan klaar om u te helpen.
Arrivederci.
Nicola

Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

1 woord: super !
Super hotel. Heeeel mooi! Super vriendelijke mensen!
We hadden een hele mooie kamer.
Prachtig hotel in prachtige omgeving!
Heel rustig. Ontbijt zeer lekker!
Alles was super!
Mooi
Super
Gezellig !

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij kozen dit hotel uit een selectie van 4 4-sterrenhotels. Als bij toeval kwamen we tijdens ons verblijf ook voorbij de 3 afvallers en telkens waren we overtuigd dat we de goeie keuze gemaakt hadden.
Omwille van de rust, de locatie, de prachtige parktuin of de uitermate aangename sfeer. Alle redenen kwamen telkens terug.
Enig minpunt waren de verwaarloosde tennis courts. Minstens één veld in ere herstellen lijkt ons toch wel aangewezen.
Voor het overige, prachtige kamers, mooie zwembaden, prachtige parktuin, zeer discrete maar wel behulpzame bediening, en vooral een oase van rust, ... op één bemoeizieke Italiaanse gast na ...
Zeker voor herhaling vatbaar ...

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Een schone goed verzorgde hotelkamer met balkon, uitzicht op de parkachtige tuin met zwembad, een tweede schitterend overloop zwembad met uitzicht op zee, uitstekende keuken, correcte bediening, kortom, niets te klagen zou je denken. Toch vonden wij het een saai hotel dat meer geschikt lijkt voor de zakelijke markt. Het was erg rustig en in de lunch gelegenheid troffen wij bij herhaling zelfs niemand aan. De barman bij het zwembad had amper klandizie maar dat kan ook aan de hoge prijzen gelegen hebben. De kwaliteit van wijnen en gerechten was zeer goed echter de correcte bediening had haast en wij voelden ons daardoor bezwaard om gezellig na te tafelen. Dat werd overigens door andere gasten ook nauwelijks gedaan. Zuid Sardinie is in onze beleving minder aantrekkelijk en heeft nog volop ruimte om zich te ontwikkelen. Het bergachtige achterland is prachtig en leent zich voor mooie tochten. Cagliari vonden wij wel “aardig” maar beslist geen spectaculaire stad. Wij waren hier 3 nachten in juli.

Datum van verblijf: juli 2018
HOTELCOSTADEIFIORI, Proprietario van Hotel Costa dei Fiori, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2018

Geachte gast, bedankt voor de positieve opmerkingen over het hotel en zijn keuken.
We raden aan om opmerkingen over het territorium in andere relevante secties te plaatsen om ons te helpen de context waarin we werken te verbeteren.
We hopen je snel te zien op ons eiland.
Nicola