20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen maar Nederlanders te vinden in dit hotel, de gemiddelde leeftijd is 75+, geen strand in de buurt te bekennen op loopafstand en het hotel ligt erg afgelegen een huurauto heb je zeker nodig. Wij hebben extra betaald voor grotere kamers met zeezicht, voor beide kamers exact hetzelfde extra bedrag betaald echter was de ene kamer ongeveer twee keer zo groot als de andere kamer. Als je slecht ter been bent is dit hotel helemaal niks het grootste gedeelte van het hotel is alleen maar met trappen te bereiken, zo ook onze kamer op de derde verdieping en je koffer mag je zelf naar boven slepen. De kamers waren wel schoon. het eten was prima maar niet bijzonder, het drinken uit de automaten is goedkope troep en niet te drinken. Vervolgens tegen betaling een glaasje sterkte drank besteld, tot mijn verbazing was de fles absoluut niet gevuld met de drank die er normaal gesproken in hoort te zitten maar waarschijnlijk gewoon bijgevuld met een of andere goedkope versie. Ook was het zwembad bij het hotel veel te klein, veel te weinig bedjes voor het aantal personen wat aanwezig was en daarbij kwam nog de zeer irritante jongen uit het animatieteam.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
KIWIBEACHRESORTS, Manager van Hotel Pedraladda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018

Beste Denice Geursten,
Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet zo was als gepland was. Wel fijn dat het eten naar zijn. Wij proberen het iedereen naar zin te maken en onze excuses wanneer dit niet lukt. Uw feedback hierin wordt serieus genomen. WIj zullen overwegen wat hier aan gedaan kan worden. Wij hopen u nog een andere keer te verwelkomen om u een andere ervaring te geven.

12 juni 2018 beoordeeld

Schoonmaak was prima, eten viel mee, alleen slechte organisatie, te laat eten en lange lange rijen. Alle drank uit automaten, fris viel enigzins mee, rest zoals bier en wijn in
mijn ogen waardeloos, de slechtste kwaliteit die ik in bijna 50 jaar heb meegemaakt.
All in formule de slechtste ooit, tot 22.00u, snacks om 16.00u, waren popcorn en hard brood wat met iets besmeerd was wat overgebleven was in de eetzaal, gewoon troep
(sorry, maar ik kan het niet aders beschrijven), lange wachtrijen voor het drankenbuffet
s'avonds rond 21.30- 21.45 met maar een persoon in de bediening die het dan ook nog op zijn Italiaans aanpakte, (komt het vandaag niet, dan komt het morgen wel.)

Kamertip: Kies niet voor 202-302, en niet een kamer op de derde verdieping, ivm trappen lopen.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
KIWIBEACHRESORTS, Manager van Hotel Pedraladda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Beste meneer/mevrouw,
Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet zo was als gehoopt was. Wij snappen dat het niet fijn is wanneer u in een rij moet staan om uw eten te kunnen krijgen. Uw opmerking over het eten en ook over de drankvoorziening hebben wij genoteerd. Er zal naar gekeken worden en overwogen wat er aan gedaan kan worden. Wij hopen u nog een keer te verwelkomen bij ons om u een betere ervaring te geven.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel op een mooie locatie. Niet voor strandgangers. Kamers zijn keurig. Het hotel is iets minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wat alleen zeer irritant was, het handdoekje leggen, al vanaf 's morgens 7.00 uur en dan pas om 10.00 uur aankomen sjokken. Kan het hotel niet aanrekenen. Is de mentaliteit van sommige gasten. Eten is wat eentonig.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bedank J.H. v

Beste meneer/mevrouw,
Fijn om te horen dat u heeft genoten van onze locatie en kamers. Wij snappen dat het frustratie opwekt, wanneer mensen met hun handdoek een plek reserveren. Deze opmerking en de opmeking over het eten hebben wij genoteerd en wij zullen overwegen of er wat aan gedaan kan worden. Wij zouden u graag nog nog vaker willen verwelkomen bij ons.

21 april 2018 beoordeeld

De kamer is mooi ruim en schoon. Zeezicht is een ruim begrip, want kamers met uitzicht op een muur waarvan je hangend over het balkon ook de zee kunt zien hebben ook zeezicht. De kamers zijn erg gehorig.Het ontbijt is ok. De lunch hebben wij er nooit gegeten, maar het diner is zeer matig. Het eten is lauw of koud. De wijn is vaak op tijdens het diner. In de bar wordt tot 22.00 uur alles geschonken in plastic bekertjes, die met een beetje wind op het terras wegwaaien. Thee zit in een grote pot en wordt `s ochtends gezet. Geen heet water en een theezakje verkrijgbaar. Geen flessen water op de kamer en de koffie is van slechte kwaliteit. De hamburgers werden bij ons niet gebakken, want het was nog te koud? De pizza`s zijn redelijk.
Castelsardo is aardig, maar er is niet veel te doen. Om iets in de omgeving te zien, heb je een auto nodig. Boek deze vooraf in Nederland. Dat bespaard veel geld.
De excursies zijn niet best.

Kamertip: vraag een kamer aan de voorkant van het hotel, dus zicht op de weg!
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Beste Berelijn,
Fijn om te horen dat u de kamer mooi vond. Het spijt ons dat u het eten u niet naar wens was. Wij snappen dat het niet prettig is wanneer het eten al koud is. Uw opmerkingen hebben wij genoteerd en zullen wij in overweging nemen. Het is onze hoop u een andere keer te verwelkomen en u een betere ervaring te geven.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit moment verblijven wij in dit hotel.
Het is een lowbudget hotel all in concept.
Drank is enkel cola water sinas witte en rode wijn limoncello lokaal rum of gin geen tonic koffie uit pot en thee uit pot geen andere warme drank en bier alles plastic bekers behalve warme drank rest tegen betaling.
De snack is rond 16 uur toast van de lunch met kruidenboter.verder niks verkrijgbaar.
Het eten is buffet en zelf drank tappen uit automaat.Het eten is goed maar niet uitgebreid.enkel het dessert is een appel iedere dag 1 soort fruit. Bij diner 1 klein toetje in een glas meer niet.
WiFi is 3 euro per dag geld in het hele hotel en als het werkt een ramp.
De kamer is schoon geld voor het hele hotel.geen tissues op de kamer en wij hadden gebruikte shampoo op de kamer staan.Geen dekens voorzien op de kamers.
De 2 openbare toiletten in het hotel zijn iedere dag kapot.Geen Nederlandse zenders op de tv.
Een zandstrand vind u enkel ver weg van het hotel.
In het dorp zelf is weinig te doen.beste huurauto nemen op vliegveld bij het hotel betaald u een drievoud hiervan.
Bus kan ook goedkoop maar wel een tour door ieder dorp bv naar Sassari enkel 3 euro pp.
En als laatste het hotel deelt boetes uit als je bv een handdoek meenemen naar het zwembad of als je drinken, eten meeneemt buiten de bar of restaurant.
Kort gezegd volgende keer een ander hotel uitzoeken.

Verbleef: april 2018, reisde met familie

Beste Rademakers,
Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet helemaal gegaan was zoals gepland, onze excuses daarvoor. Wij snappen dat dit wat frustraties kan opleveren en dat wil je juist niet wanneer je op vakantie bent. Uw opmerkingen staan genoteerd en zullen in overweging genomen worden. Wij hopen u van gedachte te veranderen en u een andere keer een prettige ervaring mee te geven.