Beoordeeld op 27 september 2020

Bij aankomst mag je meteen voor van alles en nog wat bijbetalen. Wifi, parkeren, voor all inclusive, voor corona service etc.
Eten is zeer beperkt en elke dag hetzelfde. Buiten vaste tijden om is er niks verkrijgbaar, zelfs geen koffie bij de "poolbar". Terwijl de koffieautomaat aan staat wordt iedereen verboden om er gebruik van te maken.
Naar supermarkt geweest voor hapjes tussendoor. Elke dag uit eten om fatsoenlijk eten te krijgen. Dat noem ik geen all inclusive meer. Wat corona betreft, daar doen we hier weinig tot niks aan. Als je daar iets van zegt bij de manager dan moet je niet zeuren.
Personeel onvriendelijk, geen all inclusive en goede corona verspreider.

Beoordeeld op 23 september 2020

Dit is absoluut geen 4 sterren resort en er is zeker geen sprake van all inclusive. Nagenoeg geen keuze in ontbijt en avondbuffet. Toetjesbuffet betreurenswaardig. Diverse drankautomaten (bv jus d' Orange bij ontbijt) dagen lang defect. Personeel spoort ons aan te klagen.
Om 17 uur snack-time. Ja, bakje chips of popcorn maar afblijven voor 17 uur. Anders krijg je een reprimande. Lokale dranken tot 22 uur en wil je langer drinken moet je bijboeken? Wat betekent All Inclusive dan toch? Maar goed. In dorp is een winkel waar je eigen spul kunt kopen. Oh ja, All Inclusive.
Sommige personeelsleden weigeren hardnekkig om mondkapje
te dragen. Manager wil je niet te woord staan.
Corendon heeft ons gruwelijk voorgelogen en bedrogen. Nooit meer. We tellen af om naar huis te kunnen.

Kamertip: Ander hotel kiezen
Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Heb hier een week geboekt en vind het persoonlijk een goed hotel. Mensen die zeuren over trappen moeten goed lezen want dit wordt wel aangegeven. Eten was heerlijk en gevarieerd iedere dag wel iets anders gegeten. Kamers zijn netjes en de bedden goed. Zoutwaterzwembad is ook goed. Personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel biedt niet wat je mag verwachten van 4 sterren, en al helemaal niet van all inclusive. De beschrijving dat parkeren en wifi gratis zijn is niet juist. Parkeren kost €70 per week, of je moet langs de slechte en onverlichte weg parkeren. Wifi kost €2 per dag per aangemeld apparaat. De poolbar is er niet, de hele uitstraling is niet wat de foto's op TripAdvisor tonen.
Het eten is te eten, maar voor 4 sterren mag je ten minste keuze en variatie verwachten en verse producten. Dat is niet aan de orde: geen verse sapjes, geen geur van vers gebakken broodjes, alleen fruit uit blik bij het ontbijt en 's avonds elke dag een schijfje watermeloen. De maatijden zijn absoluut geen hoogtepunten om naar uit te kijken. Buiten de aangegeven maaltijden valt er niks eetbaars te krijgen. Het toetjesbuffet is bedroevend, alleen 3 bakjes ijs. Voor alle drank behalve uit de dispenser, betaal je extra bij. De prijs is daardoor veel hoger dan wordt voorgespiegeld, hetgeen misleidend is.
De kamers zijn eenvoudig en functioneel, maar niet knus. Op het hele terrein is geen plek om rookvrij te kunnen zitten. Ook waren veel van de beperkte services out of order, de buitenverlichting ontbrak. Dat is met name zeer kwalijk, daar het een hele klim is om je over het terrein te verplaatsen.
De bediening was wel vriendelijk en behulpzaam, maar zij moeten ook binnen hun beperkingen handelen. Kortom, het idee om een week in de watten te worden gelegd, is een zware teleurstelling geworden. De ligging van het hotel en het fenomenale uitzicht maken dat gelukkig weer wat goed. Ook is de omgeving schitterend en zeer de moeite waard om te verkennen.

Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Eerlijk is eerlijk, de ligging is fenomenaal. Maar wat je geboden krijgt voor 4 sterren is bedroevend. Nagenoeg geen keuze in ontbijt- en avondbuffet. Dessertbuffet is armoed troef, 3 bakjes ijs. Buiten etenstijden geen snack of fruit of ijs of wat dan ook ondanks dat Corendon anders aangeeft. Frisdrankmachine eerste 4 dagen 50% defect, beide voetbaltafels defect. Personeel, met name entertainment, weigert systematisch mondkapje te dragen en klagen bij manager is overbodig omdat je deze niet te spreken krijgt. Personeel spoort je aan te klagen maar ze weten dat het management niks verandert. Personeel bediening is super overigens.
Al met al. 4 sterren betekent dat je in de watten gelegd wordt en dat is hier niet van toepassing.
Corendon spiegelt wat voor wat het niet is volgens mij enkel om in coronatijd om te kunnen boeken, zoals bij ons. Corendon bedriegt en liegt.