Beoordeeld op 8 juli 2017

het hotel is schitterend en rustig gelegen , de kamers zijn modern , heel clean , wifi is beschikbaar in elke kamer , je kan een kopje koffie of thee zetten,elke kamer heeft een terras uitkijkend op het oude dorp Castelsardo, de badkamer is ruim en alles wat je nodig hebt is er aanwezig.Het ontbijt is super , heel uitgebreid , alles wat je maar wenst : vers fruit , koffiekoeken , kazen , charcuterie ,yoghurt en ja zelfs voor diegene die iets warms willen eten ( vb spek met eieren ) de chef bereidt het voor je.
In het restaurant ( overdekt terras) is het zalig vertoeven, het eten is héél goed , maar let op wel grote porties naar onze normen.Dit is zeker een hotel om terug te keren.

Kamertip: alle kamers zijn goed gelegen
Datum van verblijf: juni 2017
bajaloglia, Direttore van Bajaloglia Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2017

Dear Luca,
we are very happy for your satisfaction and for your feedback. More important for us.
Thank you for choosing Bajaloglia Resort. We hope see you soon in Sardinia, at the Bajaloglia.
Best Regards

Beoordeeld op 13 september 2016

Hotel heeft uitzicht op het prachtige stadje Castelsardo. Luxe kamers/bungalows. Fantastisch restaurant met heel aardig personeel. Ontvangst bij de receptie is heel hartelijk en hulpvaardig.
Helemaal top is het lounge gedeelte boven op de berg waar het goed toeven is met prachtig uitzicht. Aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2015

Wij kwamen pas om 22.30 uur aan en konden zelfs nog dineren in het zeer goede restaurant L'Incantu en kregen een upgrade naar Villa Rossa, een super modern huis voorzien van alle luxe en gemakken met een prachtige veranda met uitzicht op Castelsardo en een prachtig aangelegde tuin met veel privacy.
Ontbijt was zeer uitgebreid en de bediening, niet alleen tijdens het ontbijt, was uitermate vriendelijk.
Het restaurant van het resort zelf L'Encantu is super met goede wijnen en een uitgebreide kaart! Hier komen ook mensen van buiten het resort naar toe en het is meer dan de moeite waard. Ook hier heb je een prachtig uitzicht op Castelsardo.
Echt iets om aan te bevelen!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 4 juni 2015

Boutique hotel - dus niet te veel gasten - heel fijn en zeker een luxe gevoel. Afgelegen locatie - ontzettend relaxed en rustig, maar toch binnen bereik van Castelsardo in 5minuten met de auto. Heel mooie uitzichten over het Kasteel van Castelsardo en over het water; heel mooie.
Heel mooie verzorgde tuin en zwembad.
Professioneel en tegelijk vriendelijk personeel.
Eten was van hoog niveau - verse product, heerlijk resultaat elke keer - we hadden niet voor niks 5 avonden van 7 in het restaurant gegeten. Een echte aanrader. Ze hadden een goede selectie van lekkere wijnen.

Kamertip: Kamers 18-21 hadden super uitzichten. Maar overal zou je mooi uitzichten krijgen.
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 4 november 2014

Ik had op tripadvisor foto's gezien van dit resort en het leek me helemaal geweldig. Er staat ook dat het een 5 sterren resort is. Nou moet ik zeggen dat ik het die 5 sterren niet waard vind en ook niet de 8,6 waar zij zo mee lopen te pronken. De kamers zijn redelijk, alles ziet er op het ook oog netjes uit, het uitzicht is geweldig kan niet anders zeggen. Het ontbijt was heerlijk en veelzijdig met een geweldig uitzicht op castelsardo.
Het diner in het restaurant raad ik je af!!! Het eten was vreselijk VIES. We hadden het 3-gangen verrassingsmenu van de chef genomen omdat dat bijna altijd erg goed bevalt op andere plekken. Als voorgerecht kregen we een te hard gekookte pasta met een vage saus, bij het hoofdgerecht vielen de garnalen uit elkaar en roken ook heel vies (waarschijnlijk diepgevroren op een te hete pan gegooid). Omdat we er op tijd iets van hadden gezegd, hadden ze een 2de hoofdgerecht klaargemaakt, maar daarbij lag de vis in zo'n dikke laag olie dat je niks proefde van de vis alleen maar de olie (en die proefde naar motorolie). Het dessert hebben we maar overgeslagen.
Dan resteert mij alleen nog te zeggen dat de bedden zo vreselijk hard zijn, dat ik pijn in mijn rug kreeg tijdens de eerste nacht en niet wist hoe ik moest liggen tijdens de 2e nacht. Jammer voor zo'n mooie locatie dat de keuken en de bedden niet ok zijn.

Datum van verblijf: oktober 2014