Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch schoon met ruime kamers.
Goed ontbijt met ruime keuzes. Vriendelijk personeel, komt nog rond met een gratis hapje aan 't zwembad. Net buiten de drukte van strand en Bosa stad, maar wel goed te belopen ....

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 22 november 2017

Heel ruime kamers met een balkon. Ook buiten op het terras en rond het zwembad is het goed toeven. Alles lekker groen met mooie bomen en bloemen. Korte afstand naar het strand en naar Bosa. Wij keken uit op de bergen. Uitgebreid ontbijt dat er verzorgd uitzag. Gezellige sfeer.

Kamertip: Wij keken de kant van de bergen op, zelf zou ik denk ik meer voor een kamer kiezen met zicht o zee en het zwembad. Alle kamers zijn rustig.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 september 2017

Keurig kleinschalig hotel op enkele km van Bosa en op wandelafstand van de kust. De kleine dame aan de receptie kan gerust wat (klant)vriendelijker. Onze kamer was al beschikbaar, maar toch diende een ander personeelslid initiatief te nemen om ons deze toe te wijzen. Het duurde nog zo'n 30min tot wanneer we 'officieel' konden inchecken. De rest van het personeel is vriendelijk. Ruime en nette kamers met grote frigo en ruim terras. Het bed was ok. Ruim ontbijt, maar een gebakken eitje missen we toch in Sardinië. Het zwembad is goed onderhouden en er zijn voldoende ligstoelen aanwezig. Je beschikt het best over een auto om richting Bosa te gaan. Gratis en voldoende ruime (gratis) parking aan het hotel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2016

Hotel niet ver van het centrum.
Ligt op loopafstand van strand, port Bosa en centrum Bosa.
Met verzorgd zwembad, kamers waren proper. Geen last gehad van lawaai, was wel einde seizoen, er is een bar in het hotel maar geen restaurant.
Ontbijt was lekker, keuze genoeg, en personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel met ruime kamers. Airco aanwezig. Personeel is erg vriendelijk. Kamer 103 heeft wel een erg lawaaierig bed. Die is aan vervanging toe. Aandachtspunt is een bedlampje. Bosa is op 4 minuten rijden. Een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2016