TripAdvisor

vanaf 24,99 US$
vanaf 24,00 US$
vanaf 250,00 US$
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik heb de tour gedaan die door studenten wordt gegeven. Ze doen dit op een leuke manier, maar verder dan een paar "inside stories" kom je niet. Je mag nergens naar binnen, wat voor mij toch een grote tegenvaller was. Campussen zoals deze zijn er namelijk overal.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Historische plaats die het bezoeken zeker waard is. Je kan bij het Harvard Information Center gratis een tour boeken. Hiervoor moet je een uur voor de tour aanwezig zijn om te reserveren. Niet heel handig. Wij hebben met de kaart van $ 2,— de tour zelf gelopen. Leuk om deze beroemde universiteit zo te zien.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 2 juni 2018

Misschien dat ons idee te romantisch was/is. We hebben reeds vele campussen in de wereld gezien maar Harvard. ...? Ja de naam is er en er staan enkele historische gebouwen rond de yard, maar de rest is een afknapper. Schreeuwend duur, geen betaalbare parkeerplaatsen. Wij waren er 2 uur en betaalden 29 dollar parkeerkosten. Alles is tot de laatste m2 volgebouwd en op vele plaatsen is er een bouwput. Je mag nergens in of bij als je geen Harvardcard hebt. Jammer.. gemiste kans om aan Harvard-promotie te werken.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Een bezoek zeker waard! De wereldberoemde universiteit past perfect in de sfeer van de stad Boston. Uniek!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 1 maart 2018 via mobiele applicatie

Vandaag hebben we -samen met een nichtje dat hier een jaar au pair is. - Harvard bezocht. We haan een rondleiding door Boris, die het erg leuk deed. Veel info over hoe het is om er te studeren! Veel gezien, daarna nog rondgelopen, mooi!

Datum van activiteit: maart 2018