14 september 2015 beoordeeld

Prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
De kamer was mooi goed ingericht. Enig punt van aandacht was de kleine douche. De twee zwembaden waren goed zuiver.
Pool- en main-bar met vriendelijk en klantgericht personeel met goede kwaliteitsproducten tegen betaalbare prijzen.
Ontbijt- en dinerbuffet waren overheerlijk met rijkelijke keuze aan menu's.
Een echte aanrader dus.

Kamertip: In de zomer zeker voor airco (optioneel) kiezen.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
KRITSOTAKISNIKOS, Γενικός Διευθυντής van Castello Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2015

Thank you very much for taking the time and sending us such a beautiful review of your stay at the Castello Village Resort.
We are delighted to read that you enjoyed the hotel and its facilities.
The Castello Village Resort has big experience in hospitality and at any one time in the hotel is tribute to our dedication to exceeding all our guests’ expectations.
We look forward to welcoming you again to the Castello Village Resort for a future stay.

Kind regards

Nikos Kritsotakis
Gen. Manager

12 oktober 2014 beoordeeld

De mensen achter de balie en in het restaurant waren rustig en heel vriendelijk.En behulpzaam .Dat was opmerkelijk . Iro was bijna elke avond in het restaurant en bij de themafeesten en een aanspreek punt voor velen.Een warme persoonlijkheid,dat was erg leuk te ervaren.Belangrijk voor de sfeer in het hotel.

De kamers waren ruim,wij hadden 2 balkons , er was een keukentje bij ,zodat we onze eigen koffie konden maken.
Het was er schoon,en linnengoed werd regelmatig verschoond.
De badkamer was krap om met 2 personen tegelijk in te zijn,maar wij maakten er na elkaar gebruik van.Dan was het prima.

Het uitzicht op zee,was, als we 's morgens de voordeur openden,een heerlijk moment van de dag.
Het eten was voortreffelijk,veelzijdig en smakelijk. De obers zorgden goed voor de wijn.
Bij het zwembad was een restaurant ,waar je heerlijk kon lunchen ,het zwembad was lekker ter verfrissing.
Wij gaan naar Castello Village terug,temeer daar we ons hart aan Kreta hebben verloren.

Kamertip: Studio's waren minder ruim,wij hadden een appartement,dat was heerlijk.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
15 januari 2013 beoordeeld

wat en heerlijke week hebben we gehad.Goede moderne kamer bij de entree, goed eten en vreindelijke staff. Dichtbij het centrum en leuke strandjes. Prima om uitstapjes te maken naar Agios Nicolaeus en de nadere kant van het eialnd. Onze vakantie werd helemaal geweldig door het barpersoneel in de Pool bar aan de achterzijde. Angelos en Karina maken er iedere avond een feest van en zijn super klantgericht. Wil je er een week helemaal uit, genieten van cultuur, ontspanning, zon en lekkere cocktails? Castello is the place to be!

Kamertip: Vraag naar de hotelkamers aan de voorzijde van de accomodatie. deze zijn super nieuw en erg modern! Geen terras, maar je zit de hele dag toch al in de zon!
  • Verbleef: september 2012, reisde met een partner
26 oktober 2012 beoordeeld

Sissi is een kleine kustplaats in Kreta. Het hotel lag zeer mooi aan de zee. Sissi is wat vergane glorie, trouwens in alle dorpjes/steden die we gezien hebben staat er veel leeg, ligt er veel viezigheid. Een soort klein Egypte. Er waren (zeer) verouderde kamers en nieuwere. Bij aankomst werd ons zeer vriendelijk gevraagd of we een kamer met zeezicht wilde, ja wie wil dit nu niet..of we dan even maar 100 euro bij wilde betalen! Terwijl we een pakketreis hadden geboekt. Nee, dus geen bijbetaling, toen echt een van de oudste kamers gekregen, terwijl we niet eens een voordeelkamer geboekt hadden. De riolering op heel kreta schijnt niet goed te werken (toiletpapier mag niet in de wc gegooid worden, dus de lucht was echt vies! Onze badkamer had een afvoerput naast de wc en verder geen raam en ontluchting. Ging je in de douche/bad dan stroomde het water door de afvoerput zo heel de badkamer in. Klachten werden genegeerd onder de sfeer van meeveren en toch niets doen. De laatste 2 dagen van de vakantie hadden we regen en toen stroomde het water zo onder de voordeur de kamer in. Een andere kamer was er zgn. niet, terwijl het hotel bijna leeg was! Gelukkig maakte de zon en het goede eten alles goed. O, ja er liepen wel allerlei beestjes in de slaapkamer op de vloer rond. Nee voor ons geen Kreta meer.

Kamertip: Oordopjes tegen het lawaai van de verouderde airco. Accepteer niet de kamers 504, 514. Deze zijn heel oud en liggen tegen een doorgaande trap aan. Als je de kitchenette wilt gebruiken, bij ons werkte maar 1 pitje, neem dan ook keukenmateriaal mee zoals kurketrekker, blik- en flesopener.
  • Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner
28 juni 2012 beoordeeld

Wij zijn net terug uit het mooie zonnige en erg warme kreta.
wij gaan al 18 jaar op vakantie naar kreta 2x hebben we op een andere bestemming gezeten maar zijn nu al voor het 16 de jaar naar sissi geweest en verblijven daar ook ieder jaar in hetzelfde hotel Castello village. we gaan ieder jaar 1 mnd echt op vakantie naar sissi.
we zijn er super tevreden over we worden daar vriendelijk en gastvij ontvangen en op onze kamer worden we verwelkomt met een fruitschaal en een fles wijn dit als blijk van dank dat we toch weer ieder jaar terug komen.
we hebben ieder jaar dezelfde kamer met een prachtig uitzicht op zee,de kamers worden dagelijks gepoetst en we kregen dagelijks nieuwe handdoeken.
airco en kluisje zaten bij de prijs in begrepen.
Het personeel is er allemaal even vriendelijk,sociaal en gast vriendelijk. wetende dat ze gewoon aan het werk zijn hebben ze altijd wel tijd voor een praatje en zijn geintereseerd in je als het even niet goed gaat.
ze doen er alles aan om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken en je een fijne vakantie te bezorgen. als er iemand jarig is b.v wordt er speciaal tafel gedekt met bloemen en kaarsje en komt het personeel gezamelijk feliciteren en krijg je een verjaardagstaart aangeboden ze zingen zelfs voor je.
Het eten is er ook goed lopend buffet met volop keuze en er wordt hard gewerkt om alles op tijd aan te vullen en de tafels worden netjes verzorgt en afgehaald.
kort om castello village is echt een aanrader voor een fijne en ontspannende vakantie

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner