“Mooi uitstapje”

Happy Train Sissi
Geclassificeerd als nr. 2 van 19 dingen om te doen in Sissi
Attractiegegevens
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke manier om het dorpje Sissi te verkennen. Vriendelijk onthaal en info. Mogelijkheid om prachtige foto's te maken. Bezoek aan de olijfolie factory is een aanrader. Middagstop in het dorpje Milatos is goed gekozen.

Luce
België

22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben zowel de rit naar Vrahassi als de rit naar Milatos beach gedaan. Het was een leuke ervaring. Zeker de moeite om te doen.

12 september 2017 beoordeeld

Treinritje naar Vrahasi door de bergen met mooie uitzichten en een bezoek aan een klooster. Er moeten wel een 30-tal trappen beklommen worden dus voor minder mobiele mensen kan dit wel een probleem zijn, maar men kan altijd wachten bij het treintje. De "schoonheid" van het klooster is echter niets in vergelijking met het interieur van het "dorpskerkje" van Vrahasi zelf. Wij konden dit bezoeken omdat onze gids een inwoner van dat dorpje was. Na het bezoek en de uitleg in het dorp wat vrije tijd voor een snack en een pintje alvorens de terugweg aan te vatten.

12 augustus 2017 beoordeeld

wij hebben de tocht naar de bergen gemaakt, we gingen naar een klooster en daarna naar het typisch griekse dorp vrahasi, waar ze ons een traditionele woning lieten zien die nog bewoond was en we hebben nog een kerk bezocht.
we vonden het een leuke trip met een goede reisleiding

Bekijk meer beoordelingen
5 augustus 2017 beoordeeld

het was eens iets anders ! We kregen mooie landschappen te zien en we bezochten ook een kloooster! Daarna in Vrahasi geweest een typisch kretenzisch dorpje. We bezochten het huis van de 94 jarige Katharina en haar dochter Maria! Het was zeer mooi en hier kon je zien hoe de kretenzers vroeger leefden!

Reizigers die Happy Train Sissi bekeken, bekeken ook

Sissi, Lasithi Prefecture

In Happy Train Sissi geweest? Deel je ervaringen!