Hoogtepunten uit beoordelingen
Tour naar varhasi

Meer dan 4 uur een leuke trip door de bergen. Een tussenstop bij een kerk waar nog moniken ... meer lezen

Beoordeeld op 18 oktober 2018
Thea H
via mobiele applicatie
Fietzussenreis

Een leuke belevenis. We hebben trip gedaan van 1 uur en waren een beetje afwachtend maar waren wel ... meer lezen

Beoordeeld op 3 oktober 2018
fietszussen
Aarschot, België
Lees alle 356 beoordelingen

Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben zowel de rit naar Vrahassi als de rit naar Milatos beach gedaan. Het was een leuke ervaring. Zeker de moeite om te doen.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 12 september 2017

Treinritje naar Vrahasi door de bergen met mooie uitzichten en een bezoek aan een klooster. Er moeten wel een 30-tal trappen beklommen worden dus voor minder mobiele mensen kan dit wel een probleem zijn, maar men kan altijd wachten bij het treintje. De "schoonheid" van het klooster is echter niets in vergelijking met het interieur van het "dorpskerkje" van Vrahasi zelf. Wij konden dit bezoeken omdat onze gids een inwoner van dat dorpje was. Na het bezoek en de uitleg in het dorp wat vrije tijd voor een snack en een pintje alvorens de terugweg aan te vatten.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2017

wij hebben de tocht naar de bergen gemaakt, we gingen naar een klooster en daarna naar het typisch griekse dorp vrahasi, waar ze ons een traditionele woning lieten zien die nog bewoond was en we hebben nog een kerk bezocht.
we vonden het een leuke trip met een goede reisleiding

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017

het was eens iets anders ! We kregen mooie landschappen te zien en we bezochten ook een kloooster! Daarna in Vrahasi geweest een typisch kretenzisch dorpje. We bezochten het huis van de 94 jarige Katharina en haar dochter Maria! Het was zeer mooi en hier kon je zien hoe de kretenzers vroeger leefden!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed om toch een beetje de directe omgeving van Sissi te ontdekken. Bezoek aan olijffabriekje was interessant en het kiezelstranden was mooi maar een correcte prijs voor dit uitstapje moet echt 5 euro lager liggen. Nu betaalden wij 17 euro op . Dat is te veel

Datum van activiteit: augustus 2016