Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tour naar varhasi

Meer dan 4 uur een leuke trip door de bergen. Een tussenstop bij een kerk waar nog moniken ... meer lezen

Beoordeeld op 18 oktober 2018
Thea H
via mobiele applicatie
Fietzussenreis

Een leuke belevenis. We hebben trip gedaan van 1 uur en waren een beetje afwachtend maar waren wel ... meer lezen

Beoordeeld op 3 oktober 2018
fietszussen
Aarschot, België
Lees alle 355 beoordelingen

Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

We hebben beide tours gedaan met de happy train naar Vrahasi de eerste keer en naar Milatos de tweede keer. Heel erg leuk, je ziet het prachtige Kretenzer landschap en bezoekt een klooster en een authentiek Grieks huis, een olijfolie fabriek en de dorpjes Vrahasi en Milatos. Er wordt op een enthousiaste en leuke manier veel verteld over de bezochte plaatsen en er is gelegenheid om te kijken en foto's te maken. De kinderen vonden het ook geweldig. Een absolute aanrader!

1  Bedank M.J.M. E
Beoordeeld op 13 juli 2016

Het was een super leuke ervaring voor ons . De rit naar Vrahasi is zeker aan te bevelen. De treinbestuurder houd op momenten een stop waar men dan de gelegenheid krijgt om mooie foto's te maken.Men brengt ook een bezoek aan een Monniken klooster ,zeker de moeite waard. Vrahasi is een mooi oud dorpje in de bergen, en de treinbestuurder is een zeer goeie gids daar hij er zelf opgegroeid is . We hebben dan ook een leerrijke uitleg gekregen over het dorp . hebben er ook een bezoek gebracht aan een museum in een huisje hoe de grieken vroeger leefden, een echte aanrader.WE hebben ook de kans gekregen om even in het dorp te vertoeven en te genieten op een terrasje van een lekker bereide Griekse salade. De rit naar Milatos is ook aan te raden,Het is een mooi oud dorpje en verder naar het vissershaventje is het gezellig om er te genieten in een restaurantje aan het water. We bevelen het zeker aan om eens met de Happy train op ontdekking te gaan

Beoordeeld op 16 juni 2016

Een heerlijk rustige trip met het treintje de bergen in.Een klooster,de kerk en een woonhuis dat als museum is ingericht, bezoeken.Op het pleintje kun je heerlijk eten en drinken kortom een echte aanrader!

Beoordeeld op 15 augustus 2015

Is een gezellige en rustgevende manier om de omgeving van Sissi te verkennen.
De tocht naar Vrahassi is de mooiste incl een bezoek aan een mooi klooster.

Beoordeeld op 2 september 2014

Wij hebben met ons gezin (4 jonge kinderen) met veel plezier gebruik gemaakt van 2 ritten met de Happy train in de omgeving van Sisi. De eerste rit bracht ons naar een klooster in de bergen en een orgineel Grieks dorpje. De tweede rit ging naar naar een oud Grieks dorpje alsmede naar een mooi zandstrand. Tijdens beide ritten hebben wij kunnen genieten van de mooie omgeving van Sisi. Het treintje stopt regelmatig voor fotostops. Wij hadden een Engelssprekende gids en een geweldig lieve chauffeur/eigenaar. Hij is erg meedenkend en ingesteld op jonge kinderen.
Omdat we 2x meereden en 4 kinderen bij ons hadden kregen wij korting van hem. De kinderen kregen zelfs een tractatie van hem bij het strand.