“Gezellige treinrit”

Happy Train Sissi
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 dingen om te doen in Sissi
Attractiegegevens
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke excursie met kleine kinderen door de bergen! Het klooster bezocht en het dorpje Vrahassi. Vriendelijke eigenaar die daar us opgegroeid en dus bijna alle bewoners kent, hij rijd al toeterend door de straat en iedereen zwaait,wat onze kinderen erg leuk vonden. De moeite waard!

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben beide tours gedaan met de happy train naar Vrahasi de eerste keer en naar Milatos de tweede keer. Heel erg leuk, je ziet het prachtige Kretenzer landschap en bezoekt een klooster en een authentiek Grieks huis, een olijfolie fabriek en de dorpjes Vrahasi en Milatos. Er wordt op een enthousiaste en leuke manier veel verteld over de bezochte plaatsen en er is gelegenheid om te kijken en foto's te maken. De kinderen vonden het ook geweldig. Een absolute aanrader!

1  Bedank M.J.M. E
13 juli 2016 beoordeeld

Het was een super leuke ervaring voor ons . De rit naar Vrahasi is zeker aan te bevelen. De treinbestuurder houd op momenten een stop waar men dan de gelegenheid krijgt om mooie foto's te maken.Men brengt ook een bezoek aan een Monniken klooster ,zeker de moeite waard. Vrahasi is een mooi oud dorpje in de bergen, en de treinbestuurder is een zeer goeie gids daar hij er zelf opgegroeid is . We hebben dan ook een leerrijke uitleg gekregen over het dorp . hebben er ook een bezoek gebracht aan een museum in een huisje hoe de grieken vroeger leefden, een echte aanrader.WE hebben ook de kans gekregen om even in het dorp te vertoeven en te genieten op een terrasje van een lekker bereide Griekse salade. De rit naar Milatos is ook aan te raden,Het is een mooi oud dorpje en verder naar het vissershaventje is het gezellig om er te genieten in een restaurantje aan het water. We bevelen het zeker aan om eens met de Happy train op ontdekking te gaan

16 juni 2016 beoordeeld

Een heerlijk rustige trip met het treintje de bergen in.Een klooster,de kerk en een woonhuis dat als museum is ingericht, bezoeken.Op het pleintje kun je heerlijk eten en drinken kortom een echte aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
15 augustus 2015 beoordeeld

Is een gezellige en rustgevende manier om de omgeving van Sissi te verkennen.
De tocht naar Vrahassi is de mooiste incl een bezoek aan een mooi klooster.

Reizigers die Happy Train Sissi bekeken, bekeken ook

Sissi, Lasithi Prefecture

In Happy Train Sissi geweest? Deel je ervaringen!