“Mooie locatie (serre) aan de Rijnkade met schitterend uitzicht en veel passanten”
Beoordeling van Restaurant Schlemmerich

Restaurant Schlemmerich
Geclassificeerd als nr. 27 van 44 Restaurants in Emmerich
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Tijdens een lange fietstocht met wat bewolkt en druilerig weer vanuit Braamt hebben mijn vrouw en ik hier geluncht. Een mooie locatie aan het eind/begin van de Rijnkade met uitzicht op het klotstende, hoge water van de Rijn en de schepen die langskwamen. Wij kozen ervoor om in de serre te zitten, waar redelijk veel gasten zaten. We kozen voor een uiensoep/Zwiebelsuppe en voor een Hors d'oeuvre. De soep was voorzien van ietwat te veel olijfolie en werd zonder brood geserveerd (vreemd). De smakelijke en met voldoende vis gelardeerde hors d'oeuve werd wel met geroosterd brood geserveerd en als supplement kreeg ik nog wat extra brood in de vorm van stokbroodsneden. De biologische frisdrank (VIO Rabarber) is een aanrader en over het gedronken biertje hoef ik vanzelfsprekend niets te schrijven: die ging er wel in na de vele kilometers trappen (en nog voor de boeg hebbende). Emmerich is een bezoekje waard, zeker nu de Rijnkade heel mooi is opgeknapt. De bediening was professioneel vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld

Betaalbaar restaurant waar je op het terras uitkijkt over de drukbevaren Rijn. Prijs, kwaliteit is in verhouding. Menukaart is typisch Duits maar geeft keuze genoeg voor een hapje tijdens een dagje uit. Geen culinaire hoogstandjes verwachten. Let op: toiletten zijn in de kelder dus alleen via trappen bereikbaar.

Datum van bezoek: februari 2020
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten, altijd vriendelijk personeel.
Wij eten hier graag een schnitzel.
Daarnaast hebben ze ook een leuke en verse saladebar.

Datum van bezoek: december 2019
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Moesten heel lang wachten totdat er iemand bij ons kwam met het menu. Daarna ook nog langere tijd gewacht totdat ik zelf naar de balie ging om te bestellen. Salade drijft allemaal in natte meuk en eten is erg matig. Gemiddelde leeftijd van de klanten ligt op 103 jaar lijkt het op. Echt geen aanrader

Datum van bezoek: september 2019
28 juli 2019 beoordeeld

De kaart staat vol met Duitse heerlijkheden dus dat was nog lastig kiezen. Uiteindelijk werd het een Schnitzel Wiener Art, een gerecht waar je volgens ons niet veel aan kunt verpesten... We mochten opscheppen van het saladebuffet en omdat het even duurde allemaal hebben we dat twee keer gedaan. De schnitzel bestond uit twee harde stukken vlees ter grootte van een hamburger, niet vies maar ook niet geweldig. De aardappelkroketjes daarentegen waren lekker. Zoals gezegd: prima maagvulling maar niet meer dan dat.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Schlemmerich bekeken, bekeken ook

Emmerich, Noord-Rijnland-Westfalen

In Restaurant Schlemmerich geweest? Deel je ervaringen!