“Zeer lekker !”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein intiem restaurant in het centrum van isle-sur-la-sorgue.
We werden zeer vriendelijk onthaald en bediend. 1 uitmuntend menu van 45€.
Tijdig reserveren als je in dit top restaurant wil komen eten .

Datum van bezoek: september 2022

18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze laatste avond in de Provence was op culinair vlak fantastisch! We hebben heerlijk gegeten. De smaken waren geweldig met verrassende combinaties, de hoeveelheden waren perfect. De gastvrouw was heel vriendelijk en je kreeg een deskundige uitleg bij de selectie van het eten en de aangepaste wijnen. Daarenboven zijn de prijzen zeer correct. Onze dochter van 12 vond het ook heerlijk. Een heel aangename ervaring en een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Het totaalplaatje was perfect!!!
Hier werden we heel gelukkig van!

Datum van bezoek: augustus 2021
29 september 2019 beoordeeld

Maaltijd was prima, goed gegeten. Men is creatief met de desserts. Vriendelijke bediening. Leuke ontdekking. Beperkte kaart, maar dat vinden we een plus punt. Dat komt kwaliteit ten goede.

Dat men onze borden eerst snel bij een andere tafel laat zien om te tonen vond ik iets minder, maar "no harm done".

Datum van bezoek: september 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Beperkt aan tafels, dus reserveren is noodzakelijk om hier een tafeltje te bemachtigen.
Wij gingen voor het menu. Een lekker frisse amuse aangeboden.
Wij gingen voor het voorgerecht: Tritato de Veau, zalige carpaccio. Hoofdgerecht: Cuisses de Caille, Râble de Lapin, perfect gebakken. Dessertje Mille feuilles caramel, een pareltje.

Ik zou zeggen doe zo verder.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd en het geluk op de juiste moment binnen gestapt en de laatste 2 plaatsjes. Het betreft hier een koppel, man/vrouw die 1 service per avond draaien van max 18 personen. Super leuke madam. Man niet gezien want staat in de keuken. Gekozen voor de menu. Altijd 29 euro en keuze uit telkens minstens 3 voor/hoofd/na gerechten. Wat mijn keuze betrof : super ! Simpelweg heel lekker ! Mijn vriendin met andere keuze ook zeer lekker. Echt top prijs/smaak/kwaliteit verhouding !

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die ISLO bekeken, bekeken ook