Beoordeeld op 29 september 2022

ruime kamers, dagelijks heel goed schoongemaakt, uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk 3 gangen diner, en overal heel vriendelijke mensen: een aanrader, ook de plaats l'Isle sur la Sorque zelf en de directe omgeving biedt veel mogelijkheden

Datum van verblijf: september 2022
direction dpi, Directeur général van Le Domaine De La Petite Isle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2022

Dear Mr Warner,

We thank you for taking a few moments to share your impressions of your stay at Domaine de la Petite Isle.

We are delighted to read that your stay at our hotel has met your expectations.

We also thank you for your comment which encourages us to continue our daily efforts to satisfy you.

We look forward to welcoming you back to Domaine de la Petite Isle.

Best regards

Beoordeeld op 29 juli 2022

verbleven hier 2 nachten in de superieur kamer. hadden een ruime kamer met een terras. mooie badkamer, toilet is apart. er zaten aan het raam wel enkele mieren. de afwerking in de hoekjes van de kamer konden beter. wifi was niet zo sterk.
het ontbijtbuffet was zeer goed, heel veel keuze. We misten wel wat brood.
gelukkig was er een zwembad om ons af te koelen. heel rustig liggen aan het zwembad. je hebt 2 zwembaden of je kan kiezen om aan de rivier te liggen. er zijn gratis handdoeken ter beschikking.
heel vriendelijk personeel! de ligging is ook goed. gezellig stadje om te bezoeken/te eten.
private/afgesloten parking.

Datum van verblijf: juli 2022
direction dpi, Directeur général van Le Domaine De La Petite Isle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2022

Dear Client,

We would like to thank you for giving us your feedback. We are very pleased to know that you had a great stay in our hotel.

We are pleased to know you appreciated our two swimming pools and the Deluxe Room.

We look forward to seeing you again soon.

Kind Regards,

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotelcomplex met 2 buitenzwembaden temidden de mooie natuur. Ruime en zeer propere kamers. Vriendelijk personeel. Goed restaurant en een heel lekker, mooi en ruim ontbijt. Zeker het aanraden waard.

Datum van verblijf: oktober 2019
infodomainedelapetit, Directeur général van Le Domaine De La Petite Isle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Dear Guest,

We are pleased to read your comment and to learn that you had a great stay in our hotel.

Your comments help us everyday to keep the good quality.

We hope to see you soon again.

Best regards,

Beoordeeld op 16 juli 2019

Mooi domein waar je van de rust aan de sorgue kan genieten. De kamer mooi ingericht en voorzien van airco- goed bed- mooie badkamer enz. Het restaurant is uitstekend. Het ontbijt ruim verzorgd.
Verzorgde bediening, niets was teveel gevraagd.

Kamertip: Prachtige kamer
Datum van verblijf: juli 2019
direction d, Directeur général van Le Domaine De La Petite Isle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2019

Hello,
It is with great pleasure that we have read your comment and are delighted to hear that you had a great time with us.
We hope to welcome you again soon to Domaine de la Petite Isle.
Best Regards,
The director

Beoordeeld op 13 september 2018

Een aan de rivier liggend ruim complex met grote tuin, uitgebreide gazons, en 2 zwembaden. De nieuwere gedeelten zien er wat zakelijk uit, maar de kamers zijn ruim en licht. Goede ontvangst , vriendelijk personeel, maar wel wat trage bediening in het restaurant.

Datum van verblijf: september 2018
Nancy F, Directeur général van Le Domaine De La Petite Isle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2018

Hallo,

Bedankt dat je onze accommodatie hebt gekozen voor deze reis en dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven.

Je bent heel blij dat je deze ervaring hebt genoten op Domaine de la Petite Isle.

We hopen je snel weer te zien op onze school.

We vragen je te geloven in onze respectvolle groeten.

De richting