“Top ervaring.”

Solelh Bistro
Geclassificeerd als nr. 7 van 149 Restaurants in L'Isle-sur-la-Sorgue
Prijsklasse: € 26 - € 54
22 april 2024 beoordeeld

Een gezellig restaurant met fijne bediening en heerlijke gerechten. Fijne ambiance. Een aanrader……..

Datum van bezoek: april 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Patrick Fischnaller, Directeur général van Solelh Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2024

Hello,
Thank you so much for your kind review! We're thrilled that our service and dishes met your expectations. Your recommendation truly delights us. We can't wait to welcome you back soon!

La direction - Solelh Bistro Gourmand - L'Isle sur la Sorgue

3 juni 2023 beoordeeld

Lekkere en originele menu, eerlijke prijzen. Voor elke gang keuze tussen veggie, vlees of vis. Biologische wijnen.
Wel hoge-snelheids-service.

Datum van bezoek: juni 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Patrick Fischnaller, Directeur général van Solelh Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2023

Hallo

Merci pour cette belle recommandation. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre repas bistronomique. Tout semble vous avoir séduits et nous en sommes fort heureux.
Au plaisir
La direction - Solelh Bistro Gourmand

12 september 2022 beoordeeld

fijne nieuwe ervaring, eerste keer dat we er met het gezin uit eten gaan en het was top! lekker, vriendelijk, aangenaam, lekkere wijnen en mooie presentatie van de superlekkere gerechten. We kozen voor een menu en er was voor iedereen een aangepast gerecht! We komen volgende vakantie zeker terug! We zijn reeds meerdere malen in de andere zaak (le Vivier) gaan eten en de stijl en smaken liggen in dezelfde lijn en voldeden zeer zeker aan de verwachtingen.

Datum van bezoek: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Patrick F, Directeur général van Solelh Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2022

Hallo,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce bon retour. Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un bon moment en famille et que chacun d'entre vous ait apprécié notre cuisine canaille et "savoureuse".
Nous vous accueillerons à nouveau avec joie pour de jolies nouvelles découvertes bistronomiques
We kijken ernaar uit u te zien op uw volgende vakantie!
La direction - Solelh Bistro Gourmand

3 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juni 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Patrick Fischnaller, Directeur général van Solelh Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

4 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juni 2024
    • Sfeer
Patrick Fischnaller, Directeur général van Solelh Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Reizigers die Solelh Bistro bekeken, bekeken ook

Chateauneuf-de-Gadagne, L'Isle-sur-la-Sorgue

L'Isle-sur-la-Sorgue, Vaucluse

In Solelh Bistro geweest? Deel je ervaringen!