“Heerlijke lunch”

Restaurant La Libellule
Geclassificeerd als nr. 6 van 150 Restaurants in L'Isle-sur-la-Sorgue
Prijsklasse: € 15 - € 48
5 oktober 2022 beoordeeld

Toevallig in dit restaurant binnen gestapt. Heerlijke lunch gegeten met mooi gepresenteerde gerechten. De keuken kookt 'puur' met veel smaak voor de producten zelf. Zeker een aanrader als je in de buurt bent!

Datum van bezoek: september 2022

24 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 keer geweest omdat het zo goed was. De eerste keer hadden we het menu van 33 en de 2e keer het menu van 48 euro. Zoals ze hier zeggen"Amai" zoo goed...
De bieten gazpacho, de tian d'agneu... Zoo lekker. Ook het personeel en de bazin super super vriendelijk.

Hier moet je eten als je in Isle sur la Sorgue bent!!!

Datum van bezoek: juli 2022
6 augustus 2021 beoordeeld

goed gelegen restaurant met zeer vriendelijke bediening.
we namen het menu, dat te duur was voor wat er geserveerd word.
mijn voorgerchtje was een croute met een pulp van vis, veel te veel croute en veel te weinig visvulling. De Ossenstaart op de puree was zeer lekker, en de kroket van ossenstaart was duidelijk geen variatie op het vlees op de puree; en de kastanjejus paste niet bij het gerecht, gezien de ossestaart zo krachtig is viel de jus in het niet.

Datum van bezoek: augustus 2021
18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke service, behulpzaam personeel. Lekkere en voldoende uitgebreide menukaart. Presentatie van de gerechten was bovendien enorm verzorgd. Gerechten en ingrediënten zijn allemaal vers. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden zijn we gaan dineren in dit restaurant. Absolute aanrader: de foie gras!

In deze regio absoluut een van de betere restaurants.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant La Libellule bekeken, bekeken ook

L'Isle-sur-la-Sorgue, Vaucluse

In Restaurant La Libellule geweest? Deel je ervaringen!