Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 87
Hotels.comUS$ 87
PricelineUS$ 86
Vio.comUS$ 86
TravelocityUS$ 87
Orbitz.comUS$ 87
Beoordeeld op 21 juni 2016

Hadden voor één nacht geboekt als tussenstop naar huis om Gordes en Senanque te bezoeken. Was ons tweede bezoek aan Isle-sur-la Sorgue na lange jaren tussen.
Het hotel heeft ruime, goed en proper ingerichte kamers met airco. Voordeel is ook de privé parking wat u toelaat om binnen de tien minuten te voet de stad te verkennen.
Zeker een aanrader!

Kamertip: Ideale uitvalbasis om de stad te bezoeken
Datum van verblijf: juni 2016
nevons84, Propriétaire van Hotel Les Nevons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2016

Thank you for your comment Emi. My team and I are extremely pleased to read that our hotel has been able to meet your expectations. Thanks again for your confidence. Hoping to welcome you on your next visit the nevons team

Beoordeeld op 25 augustus 2015

Prima schoon hotel met ruime kamers en goede bedden. Dat is precies wat je nodig hebt als je even isle sur la sorgue wil bezoeken of op doorreis bent. Kamers zijn bovendien nog uitgevoerd met airco en ontbijt (optioneel). Je loopt vanuit het Hotel zo de stad in. Het hotel beschikt over een eigen afgesloten parking. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Kamertip: Vraag naar een kamer met tuin uitzicht
Datum van verblijf: juni 2015
nevons84, Propriétaire van Hotel Les Nevons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2015

Bedankt voor uw leuke opmerking aan het plezier om weer te zien u

Het nevons team

Beoordeeld op 31 juli 2014

Kom hier al 17 jaar minstens 1 x per jaar! Alleen maar pluspunten voor een hotel met maar 2*:
- perfecte ligging in het centrum en toch rustig
- gesloten parking
- vriendelijke mensen
- kamers met airco en balkon
- zwembad en solarium
- perfecte hygiënische toestanden
- prijs-kwaliteit een absolute aanrader!
Misschien klein minpuntje: kwaliteit van de viennoiserie bij het ontbijt

Kamertip: De kamers in de nieuwe vleugel zijn het ruimst en met groot balcon. Kant van de tuin(vanaf 2de verdieping) heb je mooi zicht op het dorpje en de Sorgue.
Datum van verblijf: juli 2014
elastik, Propriétaire van Hotel Les Nevons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2014

Hello

Thank you for your comment, we espeons again you for the year next to the 18 th year

Kind regards

The nevons team

Beoordeeld op 30 augustus 2013

Perfect geprijsd, goede service, aardig personeel, leuk voor op doorreis naar de kust. Zwembad op het dak én s avond lekker eten in L'Isle-sur-la-Sorgue. Gratis parkeren voor de deur en op loopafstand van historisch centrum.

Datum van verblijf: augustus 2013
elastik, Gérant van Hotel Les Nevons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2013

Hallo
Dank u voor uw commentaar, het zwembad op het dak en de parking is beveiligd door het hotel is een plus, we esperont opnieuw u volgende keer tijdens uw verblijf in het gebied
het nevons team

Beoordeeld op 31 augustus 2012

Het hotel is gelegen in het midden van het centrum. Je kan parkeren op een afgesloten parking en het zwembad is gelegen op het dak. De kamers zijn voorzien van airco. Het ontbijt is eenvoudig maar verzorgd. De ontvangst, het personeel is zeer hartelijk. Prijs kwaliteit is dit hotel top, een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2012