Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
eDreams
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Een zeer mooi hotel. Zeer goede ontvangst, vriendelijke medewerkers. Heerlijk ontbijt buiten, s’avonds nog heerlijk vertoeven. Mooie zwemgelegheid. Een zeer rustige plaats. Vlak bij het centrum. Ze hebben geen restaurant, maar een echte aanrader is restaurant Dominique, heerlijk eten vanop het balkon.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 juli 2017

We hebben gedurende een week hier gelogeerd. Heel mooi hotel met een 20-tal kamers ingericht in de stijl van de streek. Het hotel heeft een eigen privé parking. De kleine tuin is prachtig ingericht met ruimte voor het ontbijt en een relatief klein (en ondiep) zwembad. Enkel mogelijkheid voor ontbijt wat niet echt goedkoop was.
Het personeel was uiterst vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 5 juli 2016

rustig gelegen hotel op boogscheut van dorpscentrum. Het kabbelende water zorgt voor een rustgevende sfeer. vriendelijk en behulpzaam personeel. verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet dat constant wordt aangevuld. jammer dat ze geen half pension hebben maar er zijn mogelijkheden genoeg in het dorp zelf

Kamertip: de standaard kamers zijn aan de kleine kant maar toch voorzien van alle comfort
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 oktober 2015

We verbleven hier in de maand september met een groep van 21 personen in 10 kamers. Het hotel is prachtig gelegen, aanleunend tegen de dorpskern, en omringd door kabbelend, stromend, bruisend water. Het hotel heeft ook een mooi ingeplant terras op de binnenkoer.
We hebben niet alle kamers kunnen zien, maar ons gezelschap bleek toch tevreden te zijn over de accommodatie. Onze kamer was voldoende ruim en had ook alle ruimte om kledij weg te bergen. De badkamer was net iets te klein. WC in de badkamer vinden wij bovendien niet echt aangenaam. We hadden ook geen douche, wel een bad. In andere kamers was dat net omgekeerd.
De matras van ons bed was eerder aan de harde kant.

We hebben genoten drie dagen lang genoten van een mooi ontbijtbuffet op de gelijkvloerse verdieping en met zicht op de mooie tuin.

In de loungeruimte van het hotel is ook een bar voorzien, waar je tot 's avonds laat terecht kunt, zelfs een groep als de onze, voor een goed glas.

Het hotelpersoneel was vriendelijk en behulpzaam voor iedereen.

Het hotel heeft ruime privéparkinggelegenheid, die niet betalend is.

Al bij al krijg je in dit charmehotel zeker waar naar geld.
Wanneer je boekt, geef dan zeker op of je bad of douche wil. Dat bespaart verrassingen.

Kamertip: Vermijd de vierde verdieping. De lift komt maar tot de derde verdieping. Geef aan of je bad of douche wil.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 25 januari 2014

Dit hotel ligt aan de rand van het stadje Fontaine de Vaucluse. Prachtige kamers en uitstekend ontbijt buiten aan het waterrad en indien slecht weer in de ontbijtruimte binnen waar het ontbijtbuffet uitgestald is. Het hotel heeft geen restaurant maar de uitbaters hebben sedert enige jaren het restaurant Café Fleurs overgenomen in Isles sur Sorgues (op 5 min van het hotel). Er is ruime keuze aan restaurants in Fontaine de Vaucluse langs de waterloop. In de tuin kun je proeven van een aperitief of een koffie, er is tevens een afgesloten zwembad. Aan de bar kun je proeven van de Gigondas (le delice du poete). De echtgenote van de uitbater beschikt over een vignoble van 23ha. Via de poort aan de achterzijde van het hotel komt je direct op het pleintje in het dorp.

Kamertip: De suites zijn aangenaam en hebben de nodige ruimte. Kamer 5 heeft een terras aan de kamer met de mogelijkheid van ligzetels
Datum van verblijf: juli 2013