TripAdvisor

vanaf 195,14 US$
vanaf 115,21 US$
vanaf 115,21 US$
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Vandaag een prachtige fjord tour gemaakt met de ‘Aialik’. Al bij het vertrek uit de haven zagen we een paar zeeotters drijven. Verder hebben we walvissen, zeeleeuwen, papegaaiduikers en zeearenden gezien. De kapitein voer tot slot nog naar een geweldige gletsjer. Complimenten voor de kapitein en haar crew!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

Een van de vele aanbieders van een boottrip in Seward. Deze is erg goed verzorgd met een enthousiaste bemanning. Je bent 4 tot 5 uur onderweg en je gaat langs diverse hotspots. Als je onderweg iets speciaals ziet zal de schipper je alle tijd geven om het goed te bekijken. Wij hebben onderweg walvissen en dolfijnen gezien en hadden er ook nog eens goed weer bij. De prijs van 100 dollar per persoon is inclusief een heerlijke lunch op het prachtige Fox Island waar je gebruik maakt van een buffet met heerlijke zalm, rib, groente, aardappelpuree, salade en een drankje. Daarna is er ook nog koffie/thee. Je luncht aan een prachtig meertje op Fox Island en dat maakt de boottrip echt wel bijzonder. Als het weer mee zit heb je een mooie dagtrip.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Een geweldige tocht, met uitstekende begeleiding waarvan je veel informatie krijgt. Ontzettend veel gezien onderweg. De hele dag goed verzorgt met eten en drinken. Kortom zijn prijs meer dan waard!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
1  Bedank L. K
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Het was geweldig goed verzorgd qua eten en drinken en alle wild live gezien !!
Het was zijn geld dubbel en dwars waard

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 7 november 2016

Het weer op de dag van de excursie was buitengewoon goed met veel zon.Veel wildlife gezien en ook een mooie indrukwekkende glacier.Als afsluiter van de dag bezochten we Fox island waar we een heerlijke maaltijd gegeten hebben.de excursie was prima georganiseerd .De snack die we kregen op de boot was lekker!Alles was goed en verzorgd op de boot.

Datum van activiteit: juli 2016