TripAdvisor

vanaf 195,14 US$
vanaf 115,21 US$
vanaf 115,21 US$
Beoordeeld op 7 september 2016

We hadden de trip al ver van te voren geboekt en gelukkig maar. Ja kan niet voor de deur parkeren, maar wel vlakbij. Je wordt dan met een busje naar het kantoor gebracht en je loopt zo de boot op. Wij hadden de Calypso, een nieuwe boot. En we hadden supermooi weer. de 6 uur durende toch was precies goed. We hebben massa's orca's gezien, walvissen (waarvan 1 die een "breach" deed) puffins, zeearend, otters, zeeleeuwen en nog heel veel meer.
Neem een muts mee en handschoenen, het kan koud zijn op het water en zeker bij de gletsjers. Het afkalven van de gletsjer is een mooi gezicht en een heel apart geluid.
De schipper neemt genoeg tijd. Er gaat ook een watcher mee die het water afspeurt naar de diverse diersoorten. Iedereen heeft de mogelijkheid om mooie foto's te maken.
onderweg kregen we nog een lunch. De wraps waren prima.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Tijdens de 8-9 uur durende boottour kun je van alles tegen komen. Wij hadden de trip al vroeg van te voren geboekt. Daarna de trip makkelijk kunnen verplaatsen, voor het verwachte slechte weer. Gelukkig was het weer op de dag zelf heerlijk. Ontzettend veel walvissen gezien en veel verschillende soorten vogels. De kapitein was jong maar had ontzettend veel verstand van de natuur.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 31 juli 2016

Goed georganiseerd. Opgehaald van parkeerplaats en naar havengebied gereden. Kwalitatief en inhoudelijk goede kapitein. Prachtige boottocht naar de Holgate Glacier. Veel wildlife onderweg de zes uur durende tocht, waaronder orka's en walvissen. De duidelijk betrokken bemanning nam alle tijd voor uitleg, geen gehaaste indruk. Aanrader voor bezoek aan Seward, AK

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 29 juni 2016

We hadden de Northwestern Fjord tour thuis al geboekt om zeker van een plaats te zijn. Tijdens deze 8.5 uur durende tocht krijg je een licht ontbijt en lunch geserveerd. Bij het verlaten van de haven zagen we gelijk zeeotters. Collin de kapitein gaf een goede en duidelijke uitleg en nam ruim de tijd om overal foto's van te maken (voor iedereen). We hebben onderweg walvissen, orka's en zeeleeuwen gezien en natuurlijk het afkalven van de gletsjer van vrij dichtbij. Een immense ervaring. Ook het verzorgende personeel was super vriendelijk en tot uitleg bereidt. Aanrader

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 12 juli 2015

Een prachtige dagtocht door de fjorden van Kenai-Penninsula .
De boot lag prima in het water, waardoor we niet teveel last hadden van het ruige weer!
Hoogtepunt: de gletsjers, die de zee instromen.
Jammer dat de gletsjers zo snel afkalven ( door de hoge temperaturen) maar het is wel een spectaculair gezicht en gehoor!!
Verder nog Finn-whales en Humpbugs gezien. Maar ook veel kleinere dieren, zoals: Stellar Lions, Puffins, Bold Eagles enz!
Tot slot genoten van de heerlijk zalm op Fox Island!!

Datum van activiteit: juli 2015