Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Een net hotel maar erg ongezellig en kil.
Een klein zwembad met ligbedden. Op het kleine strand geen ligbedden.
De tuin zou zich goed lenen voor ligbedden maar deze zijn er niet helaas.
Restaurant is redelijk maar doet ook erg kil aan.
Van ons verblijf op Hawaii vonden wij dit qua sfeer het minste hotel.
Kamers zijn keurig maar we mistte de hawaii sfeer.

Datum van verblijf: september 2017
J-HuGeneralManager, General Manager van Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Aloha,
We thank you for choosing to stay with us while you were visiting Kailua-Kona. We appreciate the feedback that you've provided to us. We are sorry that you felt cold while you were here, perhaps turning down the temperature of the air conditioner up would have warmed things up for you. There's plenty of heat and sunlight to keep you warm outside where most visitors love to spend their time while they are with us.
Once again, thank you for or comments.

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Centraal gelegen hotel met ruim parkeerterrein. Het hotel doet in beginsel keurig en wat luxe aan. Bij nader inzien heb ik in onze hotelkamer / badkamer nog nooit zoveel haren van andere aangetroffen als hier. Af en toe de stofzuiger ter hand nemen kan dus geen kwaad. Echt vies is de, verder keurige, hotelkamer / badkamer echter niet.

Bedjes bij het zwembad zijn schaars, dus als je hier behoefte aan hebt, dan moet je er tijdig bijzijn. Wij gebruikten het zwembad voornamelijk om even af te koelen aan het eind van een lange, actieve dag. Dan voldoet het prima. Het strandje is klein, maar fijn. Wel veel locals op dit strand, maar dat hindert niet.

Het hotel ligt zeer in de buurt van diverse eetgelegenheden en winkeltjes. In 5 minuten wandelen tref je tal van restaurantjes waar je prima kunt eten. Inpandig in het hotel zijn ook wat winkeltjes aanwezig, zoals een ABC-store. Handig voor als je een boodschapje mist. De wat grotere supermarkten verderop (5 minuten met de auto) zijn een stukje voordeliger.

Datum van verblijf: juli 2017
J-HuGeneralManager, General Manager van Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Aloha,
We are very happy to know that you had a great time while you were here. The best part of your review is knowing how much you enjoyed our hotel and our associates who had made a nice impression on you.
We thank you for choosing to stay with us and we hope you will return again in the near future.

Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

In vergelijking met Courtyard Kaua'i waar we ook verbleven is dit een hele verbetering. Dit hotel is echt aan te bevelen. Zeer proper zowel de kamers als de gemeenschappelijke ruimtes. Zwembad was zalig en zeker niet overbevolkt. Goed gelegen om meerdere uitstappen te doen.

Datum van verblijf: juli 2017
J-HuGeneralManager, General Manager van Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017

We thank you so much for the wonderful compliments you've shared with us about your stay here at the Courtyard King Kamehameha's Kona Beach Hotel. We do take a lot of pride in our ownership and care that it takes to keep it remaining beautiful and comfortable for our guests. It's great to know that our guests appreciate that.
Mahalo so much!

Beoordeeld op 28 november 2016

Mooi hotel aan het strand en boulevard van Kona. Ik had een partial oceanview en keek behoorlijk goed uit op het strandje. Maar om eerlijk te zijn zoveel tijd zit je niet op je balkon als je in Hawai bent. Op loopafstand zitten diverse restaurants en cafes. Zeker een hotel waar ik de volgende keer weer heen zal gaan. Zeer goed bevallen. Het is ook op een korte afstand vanaf het vliegveld.

Kamertip: Ik zat aan de binnenkant van het hotel, twee "torens" dus geen last van het verkeer
Datum van verblijf: november 2016
J-HuGeneralManager, General Manager van Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2016

Thank you for the wonderful comments you shared with us about your recent stay with us. We are so happy to know that you had such an enjoyable stay. We hope you will be back to visit us again soon.

Beoordeeld op 28 november 2015

Er valt weinig op te merken op de kamers, die zijn dik in orde en het persoonlijk vriendelijk. Het zwembad sluit echter al om 21.00 's avonds! Ook het strandje aan de zee is vrij klein; om goed te zwemmen moet je toch verder Kona uit.
Tegenover het hotel ligt een heel leuk restaurantje dat voor hetzelfde geld beter ontbijt serveert.

Pas op, "partial ocean view" staat eigenlijk voor een uitzicht op 80% parkeerterrein en 20% oceaan.

Datum van verblijf: juni 2015
J-HuGeneralManager, General Manager van Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2015

Aloha,
Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at our hotel. We are delighted to know that you found the accommodations good and enjoyed the different eateries in town. Our location offers our visitors the convenience of being centrally located to so many fun activities.
We hope to see you again soon.
Jak Hu,