Trip.com
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Beoordeeld op 7 juni 2022 via mobiele applicatie

Hotel is gelegen aan de Allí Drive, leuke buurt met winkeltjes en restaurants. Naast het hotel vind je Huggs & in the rocks, 2 restaurants aan de zee, heel leuk, Huggs is wel zeer prijzig.

Kamers zijn ruim en worden elke dag gekuist. Er is ook een bar en zwembad en restaurant in hotel, daar zijn we niet geweest. Zwembad ook aanwezig. Onze kamer had een groot balkon. Er is parking aan hotel maar vragen 25$ per dag! Terwijl je op de straat (ook vlak voor hotel) gratis kan parkeren. Tijdens etensuur vind je geen plaats maar als je beetje rondrijdt vind je wel een plekje.

Verder kan ik dit hotel alleen aanbevelen en vormt dit een goede basis om big island te verkennen. Vulkaan is ongeveer 2u20 rijden van hotel.

Datum van verblijf: juni 2022
HHR CRES, Guest Services / Front Office van Royal Kona Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2022

Mahalo! We appreciate your valuable feedback. We are happy to hear you enjoyed your time with us and would love to welcome you again on your next trip to Kona.

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het Royal Kona Resort ligt geweldig, aan de oceaan met super uitzicht op zonsondergang. Ook de locatie Kona is een prettige uitvalshoek om t eiland te verkennen. Het hotel heeft geweldige faciliteiten, een zwembad, een bar, restaurant; allen met zicht op de oceaan.
Een lagoon waar veilig in zee gezwommen kan worden. De aankomstruimte is geweldig, modern en t vakantiegevoel bekruipt je direct. Het complex bestaat uit 3 gebouwen, wij hadden een kamer in de Bay Tower, dit gebouw was men aan het renoveren en ik hoop van harte dat ze dat ook met de kamers doen. De kamers zijn ruim en fijn ingedeeld maar verouderd, deuren die niet goed sluiten, rolluiken die kapot zijn. Kitranden in badkamer die zwart zijn. Airco die steeds aanzwelt en ontzettende herrie maakt. Na melding bij receptie kregen we oordopjes ...
De housekeeping is zeker niet de beste. Ondanks de tip die we op de kamer achterlieten, werden shampoo/conditioner niet bijgevuld, handdoeken niet altijd verschoond, lagen r vergeten kussenslopen op de kamer. De vloer werd ook niet gedaan, 4 nachten lang lag hetzelfde zwarte vuil op de grond. Jammer want dit hotel verdient beter.
De bedden zijn overigens van goede kwaliteit.
Internet is niet gratis, voor € 10 per dag mogen 4 apparaten gebruik maken van internet. Dit zou men in de tijd van tegenwoordig toch niet meer moeten willen, betaalde wifi, jammer.

Datum van verblijf: augustus 2019
HHR_CustomerService, Customer Satisfaction Specialist van Royal Kona Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Aloha
Thank you for your review of our resort. We appreciate your valuable feedback and sharing your experience with us. We are sorry to read you didn’t fully enjoy your stay here with us and we will be sure to share your comments with our team to see where we may improve our guest’s overall satisfaction. We are in the process of planning renovations to our location and would love to welcome you once they are completed to show you the amazing vacations we are known for.

Warmest Aloha
Tara

Beoordeeld op 10 juni 2019

Dit hotel heeft meerdere torens die verschillen in kwaliteit. Als je aankomt bij de receptie, ziet het hotel er modern uit. Wij werden echter geplaatst in de lagoon tower, een van de oudere, vermoed ik. De centrale hal ziet er wat afgeleefd uit, net als het tapijt in de gangen en helaas ook de kamers. De liften ogen oud en in de trappen zitten scheuren in het beton. Soms heb je in de centrale hal beneden het idee in een soort winkelcentrum te zitten, omdat er nog meer bedrijven huizen in de ruimtes (zoals een radiostation).

Ik had moeite om me thuis te voelen in de kamer (kamer 362 - parkeerplaats zijde) De kamer en het bed waren groot en het bed sliep prima. Er stonden wat oude nachtkastjes en kasten en stopcontacten zaten alleen op heel rare, onpraktische plekken (en net bij het bed bijvoorbeeld).

Op het balkon (dat uitkeek op een parkeerplaats: voor zeezicht betaal je meer) lag ook weer wat afgetrapt tapijt en er stonden twee goedkope tuinstoelen Ik kon zo naar binnen kijken bij het balkon ernaast, gelukkig was er niemand. Ook zat er een tussendeur tussen deze twee kamers waarmee je vermoedelijk de kamers kon samenvoegen.

Regelmatig worden er lauaus gehouden bij het hotel. Het is er dan druk. Gelukkig worden de luau-gasten op de parkeerplaats gescheiden van de hotelgasten en heb je prima plek. Parkeerplek op het terrein kost wel 15 dollar per nacht.

Wat plus- en minpunten:

Plus:
Fijn bed
Koffiezetapparaatje met koffie, suiker, etc.
Ruime aanvoer van handdoeken elke dag, shampoo, conditioner en bodywash geleverd door hotel
Grote TV
Snel naar buiten, de straat op. Parkeerplaats dichtbij.
Je hebt een beginners snorkellagoon dichtbij
Goede housekeeping/schoonmaak

Min:
Het paneel in de badkamer boven de gootsteen lekte. Ik vermoed door een airco unit of ventilatieschacht.
Te weinig stopcontacten
Sfeerloze tower waar we het liefst niet al te lang bleven

Datum van verblijf: juni 2019
HHR_CustomerService, Customer Satisfaction Specialist van Royal Kona Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019

Aloha
Thank you for your review of our resort. We appreciate your feedback and sharing your experience with us. We are sorry to read of the aspects of the room that took away from your overall enjoyment and we appreciate you bringing them to our attention. We are happy to read you enjoyed the bed, the man-made lagoon and the housekeeping staff. We are in the process of planning improvements to our resort and we would love to welcome you again.
Warmest Aloha
Tara- Customer Satisfaction Specialist

Beoordeeld op 8 juli 2017

Iets verouderd uit drie delen bestaand complex, schone ruime kamers met balkon. Je hebt van alle kamers wel uitzicht op de oceaan, ookal ligt je kamer aan de parkeerplaats zijde. Koffieapperaat, koelkast en xtra fontein buiten de badkamer. Zwembad, ruime bar ruimte waar je helaas alleen daar gratis WiFi hebt! Je hebt er een stukje strand, winkeltje restaurants, excursie balie, fitness en genoeg parkeer gelegenheid voor je auto(betaald). Je zit op korte afstand van het centrum van Kailua met vele restaurants en winkeltjes en zelf een markt. Goede uitvals gelegenheid om dit deel van het eiland te verkennen, naar Hilo is het al gauw ruim 1.45 min rijden.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 12 november 2016 via mobiele applicatie

3 grote gebouwen zoals op de foto's.
Het zwembad is top maar niet heel groot.
Wel genoeg strand bedjes ed en een rookgedeelte. De strandjes zijn erg klein en daar ligt ook bijna niemand.
De bar is erg gezellig en er is een luau.
Het personeel is vriendelijk en de ligging vanhet hotel is ook prima.
Voor parkeren moet je $10 per dag bij betalen.

Datum van verblijf: november 2016