“Het moest er erg snel gaan.”
Beoordeling van 't Hoeveke

't Hoeveke
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 11 van 51 Restaurants in Westende
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het moest er erg snel gaan.
Verouderd meubilair en niet erg ‘warm’ ontvangen. Gezellig was het zeker niet.
We aten mosselen en die waren ok.
Er was geen wijnkaart en vroegen naar de witte huiswijn. Dit zou een Chardonnay zijn, maar dat was het niet!

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wel met 12 pers. gereserveerd twee weken op voorhand! Toekomen en geplaatst worden in een zaaltje apart waar niet eveneens gekuist was en tomaten op de grond lagen en serviette van de vorige lichting op de grond!! Dan bestelling. Mosselen, provencaalse saus, kabouterijs niet meer beschikbaar om 19u!!! Dame blanche waar ze de chocolade saus vergeten zijn!! Voorgerecht scampis lauw opgediend, extra brood tweemaal moeten vragen. Nochthans een rekening van €479!! Nog geen degistifke v h huis ter compensatie

Datum van bezoek: juli 2020
21 juni 2020 beoordeeld

Handgel bij binnenkomen en personeel met mondmasker - twee maal gaan eten - scampi s met curry the max superlekker - de moeite waard om er langste gaan

Datum van bezoek: juni 2020
11 april 2020 beoordeeld

Gezien de lockdownperiode geen etentje ter plaatse, maar afhaal.
Naast enkele vaste waarden op de (afhaal)kaart, kan je ook kiezen voor een dagschotel. Deze vrijdag ging het om een vispannetje en mijn verwachtingen werden ingelost. Lekkere stukken vis met zalig sausje en meer dan voldoende puree met een touch.
Thuis een dikke 20 minuten in de oven en er bleef niets van over.
Tip naar de toekomst toe: iets minder zalm en meer witte vis.
We gaan zeker terug om een ander gerecht te proeven.
Hopelijk is de lockdown snel opgeheven, zodat we de keuken en de service ter plaatse kunnen uitproberen. Ik kijk er al naar uit.

Datum van bezoek: april 2020
23 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al heel vaak zijn wij gaan eten in t hoeveke, zowel als koppel als in familieverband of rouwmaaltijd . En al altijd hebben wij uitstekend gegeten en vriendelijk bediend . Door het Corona-virus ligt de horeca nu stil maar zij leveren uit en doen dit fantastisch ! Mijn schoonpapa bestelde bij hen om te laten in leveren in de serviceflat in Middelkerke en hij was razend enthousiast. Super lekker gegeten , aan de deur gebracht en ... hij had geen cash geld bij, « geen probleem mijnheer , hier heeft u het rekeningnummer, schrijf maar over ! «
Mensen met een hart van goud en een lekkere keuken . Tot binnenkort als jullie terug open zijn ❤️

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die 't Hoeveke bekeken, bekeken ook

Westende, West-Vlaanderen

In 't Hoeveke geweest? Deel je ervaringen!