“Eerste kennismaking en aangenaam verrast”
Beoordeling van Casa filippo westende

Casa filippo westende
Geclassificeerd als nr. 5 van 61 Restaurants in Westende
28 augustus 2019 beoordeeld

Een eerste bezoek aan ditenorm drukke restaurant. Elk tafeltje is steeds onmiddellijk bezet, endat vanaf de opening tot laat op de avond. Met de kleinkinderen viek onze keuze op pizza en waren heel lekker. Komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
Philippe R, Gérant van Casa filippo westende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Dank u

28 augustus 2019 beoordeeld

We deden afgelopen zaterdag een bestelling ter plaatse om een pasta en 12 pizza's naar het appartement mee te nemen. Het zou 15 min duren.

Na een minuut of 10 wilde ik gaan betalen zodat we vlug konden doorgaan eens alle gerechten klaar waren. Er lagen al 2 pizza's (de onze?) klaar. Iemand anders, de bazin, die de betaling wilde afhandelen, liet blijken dat er iets verkeerd gegaan was met het doorgeven van de bestelling en ging naar de keuken. Waarschijnlijk om te zeggen dat de pasta nog moest klaar gemaakt worden. Op dat moment leek het al dat er iets niet pluis was.

Het bleef maar duren. Ondertussen lagen nog 2 pizza's klaar waarvan ik dacht dat dit mss nog de onze waren, zodat het tijdsverschil tussen de pizza's en de pasta miniem zou blijven. Toen de pasta werd gebracht, kreeg ik de 2 oudste pizza's mee die er reeds minstens 20 minuten lagen. Natuurlijk waren de pizza's koud eens we op het appartement waren.

Er zijn hier 2 zaken die mij storen. Dat er een bestelling verkeerd wordt doorgegeven aan de keuken, dan kan nu éénmaal gebeuren. Maar dat de bazin de fout ontdekt en geen actie naar de klant toe onderneemt, vind ik beneden alle peil. Ik had nog hoop dat ze de pizza's opnieuw liet maken en dat we de 2 meest recente pizza's zouden meekrijgen. Niet dus. Iedereen van de staf en de bazin wisten wat er precies aan de hand was. De bazin kon kiezen tussen een klantvriendelijke optie door de pizza's opnieuw te laten maken of ons bewust met koude pizza's te laten vertrekken. Ze koos zonder schaamte voor het tweede.

Ons zien ze daar alleszins niet terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
Philippe R, Responsable relations clients van Casa filippo westende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Pffff amai het is er echt over !!!!!

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige keer dat we in Westende logeerden hebben we dit restaurant duidelijk gemist. Tegenwoordig doet onze dochter moeilijk over Italiaanse keuken, maar hier heeft ze met smaak alles opgegeten. We komennhier nog terug.

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks ons vroege uur (18 uur) was alles al volzet. De eigenaar had een kwartier later wel een tafeltje voor ons. Nadat we plaats genomen hadden, werd onze bestelling snel opgenomen en kregen we ook vlug ons eten. Zowel de pizza als pasta werd gesmaakt. Goede kwaliteit en verzorgde presentatie van de borden.
Ook het dessert was lekker. Voor kinderen waren er discobolletjes op het ijsje en een snoepje als afsluiting.

De bediening gebeurt zeer vlot, wat fijn is als je met een vijfjarige op restaurant gaat. Zeer goed draaiende zaak.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en vriendelijl onthaald. Penne a la siciliana gegeten met lookbrood. Het lookbrood is van pizzadeeg, leuk eens anders dan het stokbroodje. De aubergine was lekker gekruid
Lekker wijntje, maar met lambrusco kan je niet verl fout doen. De moeite om terug te komen en een aanrader voor wie Westende bezoekt.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Casa filippo westende bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Westende, West-Vlaanderen

In Casa filippo westende geweest? Deel je ervaringen!