“Lekker Italiaans eten, zeer vlotte bediening”
Beoordeling van Casa filippo westende

Casa filippo westende
Geclassificeerd als nr. 5 van 61 Restaurants in Westende
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks ons vroege uur (18 uur) was alles al volzet. De eigenaar had een kwartier later wel een tafeltje voor ons. Nadat we plaats genomen hadden, werd onze bestelling snel opgenomen en kregen we ook vlug ons eten. Zowel de pizza als pasta werd gesmaakt. Goede kwaliteit en verzorgde presentatie van de borden.
Ook het dessert was lekker. Voor kinderen waren er discobolletjes op het ijsje en een snoepje als afsluiting.

De bediening gebeurt zeer vlot, wat fijn is als je met een vijfjarige op restaurant gaat. Zeer goed draaiende zaak.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en vriendelijl onthaald. Penne a la siciliana gegeten met lookbrood. Het lookbrood is van pizzadeeg, leuk eens anders dan het stokbroodje. De aubergine was lekker gekruid
Lekker wijntje, maar met lambrusco kan je niet verl fout doen. De moeite om terug te komen en een aanrader voor wie Westende bezoekt.

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel, vriendelijk en super lekkere pizza. Goede prijs. Lekkere huiswijn. Echte Italianen. Wij komen terug...

17 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk Italiaans eten in een tof, gezellig kader met vriendelijke en snelle bediening. Zeer goede wijnkaart. Een aanrader!

11 augustus 2019 beoordeeld

Eindelijk een restaurant waar je in het hoogseizoen aan de kust wel waar voor je geld krijgt. Perfecte en vriendelijke bediening en lekker eten.
Een aanrader. Service gaat heel vlot maar ze kijken je niet buiten wat in vele gevallen wel zo is.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Casa filippo westende bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Westende, West-Vlaanderen

In Casa filippo westende geweest? Deel je ervaringen!