“Een van de beste”
Beoordeling van Casa filippo westende

Casa filippo westende
Geclassificeerd als nr. 5 van 61 Restaurants in Westende
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste Italiaanse restaurants waar ik al ben gaan eten.
Zeker een aanrader met perfecte bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019

11 juli 2019 beoordeeld

09/07/2019 zijn we er 's avonds om 19u00 gaan eten, samen met de kleindochter van 6. Prijzen waren normaal en vrijwel alles was te krijgen als kindermenu.
Het was er lekker eten en moesten niet lang wachten, personeel was vriendelijk, het is er gezellig, maar vrij druk al stoorde ons dat niet. Opvallend ondanks alle drukte werd tijd voor ons gemaakt toen we informeerden naar het merk van de huiswijn. iemand van het personeel haalde een fles, en wij mochten gerust een foto nemen van het etiket.
Gaan we dus zeker als test zeker voor een tweede maal terug.

Datum van bezoek: juli 2019
29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd welkom, altijd leuk, aangenaam, mooi, lekker zoals een pizzeria moet zijn. Geen gedoe, alleen mensen die aan 100km/u door het restaurant lopen om de klanten de nodige aandacht te geven. Een must in Westende voor de snelle hap ! T

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Typisch Italiaans restaurantje met zeer vriendelijke en snelle bediening.
Zeer proper ook de sanitaire voorzieningen, wel klein.
Zoek je een goed Italiaans restaurant voor een pizza dan is dit de beste uit de omgeving.

Reserveren niet mogelijk, maar plek genoeg

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en vriendelijke bediening
Geen reservatie mogelijk maar dat is geen probleem.
Eten is zeer goed en echt italiaans
Zeer nette zaak. Was het overal maar zo.
Eén minpuntje: zeer kleine wc’s

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Casa filippo westende bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Westende, West-Vlaanderen

In Casa filippo westende geweest? Deel je ervaringen!