TripAdvisor

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juli 2019 beoordeeld

Prima restaurant waar je voor 25 euro een menu kan eten. Steak is van zeer goede kwaliteit. Wijnkaart is beperkt.

Datum van bezoek: juli 2019

5 juli 2019 beoordeeld

De maaltijden zijn gevarieerd en voorzien van de nodige groenten.
De slaatjes bevatten bovendien heerlijk fruit.
Service en bediening: top.
Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen door de jonge baas .Wij hebben heerlijk gegeten .Mijn man sliptongen en ik de griet met garnalen met daarbij een overheerlijke puree.Willen jullie daar gaan eten is de boodschap op tijd reserveren .Heel vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juni 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening zeer vriendelijk, het eten was minder. Hadden menu 2 genomen. Als voorgerecht garnalencocktail. Deze was zeer groot met zeeeeer veel garnalen, echter weinig mee gedaan. Onderaan droge sla en bovenaan een massa garnalen, op de zijkant van het bord een hoopje cocktailsaus. Voor mij liever de helft van die portie met een vers sausje en een beetje meer effort in de bereiding, maar hey.. sommige mensen willen gewoon veel en deze mensen moeten hier zeker zijn. Als hoofdgerecht een entrecote. Ik had een saignant maar kreeg een bleu. Toen ik vroeg om deze iets meer te bakken werd dit zonder probleem gedaan, dus nogmaals een pluim voor klantvriendelijkheid. De frietjes waren niet vers en ook echt niet lekker, maar wederom een serieuze portie. De huiswijn was niet echt lekker te noemen. De chocomoes als dessert was oke.. maar ook niet dagvers aangezien er een dikke pel was gevormd bovenop de mousse. De randjes op de mouse zaten ook vastgeplakt aan de rand van het glas wat wijst op het langer bewaren.. Voor wie houdt van grote porties en niet zo kieskeurig is.. Hou je van wat meer verfijnd eten, een vers frietje en een met fijn slaatje.. kijk eens verder.

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren het beste restaurant van westende. In april blijkbaar overgelaten, gelukkig aan mensen die de zaak kennen.
Nog steeds zeer verzorgd en lekkere schotels. Aanrader is de rijkelijke vissoep of bouillabaisse.
Elke keer we in westende zijn is dit onze vaste stek.
Succes aan de nieuwe eigenaars en doe zo voort.

Reserveren is een must wil je zeker zijn van een plaats.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Hilderwin bekeken, bekeken ook

Westende, West-Vlaanderen

In Hilderwin geweest? Deel je ervaringen!