“Lekker eten”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten aan democratische prijzen.

Entrecote was zeer lekker, grote portie frietjes erbij. Ook de steak was zeer lekker en perfect saignant gebakken.

Wij zaten in het veranda gedeelte wat wel een klein beetje over het hoofd gezien werd door de bediening, gezien er redelijk wat volk aanwezig was valt dit echter te begrijpen. Vriendelijke uitbaters, leuk restaurant, lekker eten.

Datum van bezoek: april 2019

18 april 2019 beoordeeld

We komen hier al jaren en zeer regelmatig. Toen Rudy ons in februari vertelde dat Jordy de zaak zou overnemen waren we even stil. Dus ons eerstvolgend verlof in Westende naar Hilderwin. De gerechten zijn even lekker en goed verzorgd. Het tempo van bediening ligt wat lager maar dat komt wel in orde. We wensen het nieuwe team alvast veel succes en blijven trouwe klanten.

Datum van bezoek: april 2019
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nonkel Rudy en Thierry dank je wel voor de prachtige jaren. We gaan jullie heel hard missen. Sofie en wim

Datum van bezoek: maart 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend zoals altijd.
scampi maison gegeten zo lekker. En als dessert vers gemaakte chocolademousse Gewoon top.

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld

Het was super lekker en gezellig bedankt
Bediening was dik in orde.
Voor herhaling vatbaar,een aanrader

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Hilderwin bekeken, bekeken ook

Westende, West-Vlaanderen

In Hilderwin geweest? Deel je ervaringen!